coinex
otetmarket
propification.com

سری 13 شیائومی آپدیت جدید HyperOS را در چین دریافت کرد

آپدیت جدید HyperOS به صورت نسخه بتا برای گوشی‌های سری 13 شیائومی در چین منتشر شده است. نسخه رسمی پس از آزمایش نسخه بتا منتشر خواهد شد.

شیائومی به‌روزرسانی جدید نسخه بتای HyperOS را برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 اولترا به ترتیب با شماره‌ ورژن‌های  OS1.0.13.0.UMCCNXM ،OS1.0.11.0.UMBCNXM و OS1.0.15.0.UMACNXM منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی، که بخشی از برنامه بتای ماه آگوست است، چندین بهینه‌سازی و اصلاح را در جنبه‌های مختلف سیستم به ارمغان می‌آورد و تجربه کلی کاربر از کار با سیستم را بهبود می‌بخشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت جدید HyperOS برای سری 13 شیائومی

به‌روزرسانی جدید شیائومی، بهبودهای قابل توجهی را در عملکرد سیستم به همراه دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به انیمیشن‌های بهینه شده برای راه‌اندازی سریع‌تر برنامه‌ها و رابط کاربری روان‌تر اشاره کرد. این آپدیت، برای ارائه تجربه‌ای پایدارتر، خرابی‌های بازی را برطرف کرده و برای افزایش امنیت سیستم، وصله امنیتی آگوست 2024 را شامل می‌شود.

سری 13 شیائومی

در این به‌روزرسانی مشکلات مربوط به Free Window، از جمله نمایش غیرعادی برنامه ویدیویی در پنجره کوچک و سایز مینی پنجره در بازی‌های خاص، رفع شده است. به طور کلی می‌توان گفته که آپدیت جدید رابط کاربری شیائومی، مواردی مانند ثبات صفحه اصلی به ویژه انیمیشن‌ها را بهبود می‌بخشد و مشکلات فضای خالی در دسکتاپ را حل می‌کند.

علاوه بر این، اتصال بین دستگاه‌ها با افزایش سرعت کشف دستگاه‌های سازگار بهینه شده و یک صفحه قفل جدید برای غیرفعال کردن ویرایش با فشار طولانی مدت اضافه شده است.

از سوی دیگر، به‌روزرسانی بتا، ویژگی CarWith را با شش سبک و نقشه‌های جدید بازطراحی کرده و سبک گفتگوی دستیار XiaoAi را تغییر داده است. گزینه‌های سفارشی‌ برای کاغذ دیواری ماشین، جلوه‌های پس‌زمینه، مرتب‌سازی کارت‌ها و ویجت‌ها و همچنین ناوبری با نقشه‌های تمام صفحه و شناور بهینه شده است. این به‌روزرسانی تجربه اتصال و ثبات CarWith را هم بهبود بخشیده است.

مشکلات دیگری که در گزینه به اشتراک‌گذاری هشدار بلایای طبیعی و نمایش متن و اعلان به زبان‌های مختلف در نوار وضعیت وجود داشته نیز برطرف شده است.

در حال حاضر، آزمایش‌کنندگان نسخه بتا می‌توانند این به‌روزرسانی را دانلود کنند. نسخه کامل و رسمی این آپدیت پس از موفقیت آمیز بودن آزمایش نسخه بتا، برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

محض یادآوری، شیائومی دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 Pro را در دسامبر سال 2022 در چین معرفی کرد و پس از آن در آوریل سال 2023 گوشی شیائومی 13 Ultra  را به بازار عرضه کرد. نسخه اولترا این سری دارای یک صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با وضوح Quad HD پلاس، روشنایی 2600 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گزینه تله فوتو و فیلمبرداری با کیفیت 8K است. منبع تغذیه این دستگاه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت جدید HyperOS برای سری 13 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر