coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات شیائومی 15 اولترا فاش شد؛ از کد رمز افسانه‌ای Xuanyuan تا تاریخ معرفی

پیش‌تر شیائومی 15 اولترا در پایگاه داده IMEI مشاهده شده بود، امروز Xiaomi Time  اسم رمز این دستگاه را فاش کرده و گفته که در نمایشگاه MWC 2025 از گوشی هوشمند رونمایی خواهد شد.خانواده جدید شیائومی از چهار عضو شیائومی 15، شیائومی 15 پرو، شیائومی 15 اس پرو و شیائومی 15 اولترا تشکیل شده است. همانطور که مشخص شده برجسته‌ترین عضو این مجموعه اولتراست.


بیشتر بخوانید:


شیائومی 15 اولترا در راه است

با مشخص شدن اسم رمز مدل اولترا می‌توان حدس زد که این دستگاه چه مشخصاتی دارد. این گوشی هوشمند با اسم رمز «xuanyuan»  ظاهر شده است. نام Xuanyuan در فرهنگ چینی اهمیتی اساطیری و تاریخی دارد. امپراتور زرد اولین امپراتور چین محسوب شده که به دلیل بنیانگذاری تمدن مورد احترام قرار می‌گیرد.

شیائومی 15 با نام رمز «Dada» و شیائومی 15 پرو با نام رمز «Haotian» بود. در مورد شیائومی 15 اس پرو نیز نام رمز «دیجون» را دارد. سری 15 شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. با این حال، ممکن است تغییراتی در پردازنده 15S Pro وجود داشته باشد.

جزئیات شیائومی 15 اولترا فاش شد؛ از کد رمز افسانه‌ای Xuanyuan تا تاریخ معرفی

پس می‌توان گفت که شیائومی 15 و 15 پرو و 15 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 تجهیز می‌شوند.همچنین مشخص است که مدل 15 و 15 پرو در ماه اکتبر و شیائومی 15 اس پرو و 15 اولترا در سال 2025 معرفی می‌شود.

نکته اینکه شیائومی 15 اولترا اول به بازار اندونزی می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی شیائومی 15اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر