coinex
otetmarket
propification.com

ردمی نوت 14 پرو فایوجی اولین گوشی با اسنپدراگون 7s نسل 3 خواهد بود

تراشه میان رده جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 7s نسل 3 برای اولین بار در گوشی ردمی نوت 14 پرو فایوجی قدرت‌نمایی خواهد کرد.

خبر هیجان‌انگیزی که امروز برای طرفداران برند شیائومی منتشر شده این است که Redmi Note 14 Pro 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام همراه خواهد بود. تیم XiaomiTime در گزارشی این جزئیات را فاش کرده و گفته است که ردمی نوت 14 پرو اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست Snapdragon 7s Gen 3 خواهد بود. این باعث می‌شود ردمی Note 14 Pro 5G یک دستگاه مورد انتظار در بخش میان‌رده‌ها باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی نوت 14 پرو فایوجی

اطلاعاتی که از کد منبع HyperOS گرفته شده است نشان می‌دهد که ردمی Note 14 Pro فایوجی دارای پردازنده جدید کوالکام یعنی Snapdragon 7s Gen 3 خواهد بود. گفته می‌شود که این چیپست نسبت به Snapdragon 7s Gen 2 پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. طبق گزارش‌ها، عملکرد CPU این تراشه 20 درصد بهتر شده و قدرت GPU نیز 40 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که گوشی‌های مجهز به این تراشه می‌توانند کارهایی مانند بازی و مالتی تسک را بسیار بهتر از نسل قبلی انجام دهند.

ردمی نوت 14 پرو فایوجی

یک ویژگی جالب برای Redmi Note 14 Pro 5G در نظر گرفته شده و آن هم این است که بسته به بازارهای فروش، تنظیمات دوربین متفاوت خواهد بود. نسخه جهانی این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین سه‌گانه با لنز تله فوتو همراه خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون از دست دادن کیفیت تصویر، روی اشیا زوم کنند. این در حالی است که ردمی نوت 14 پرو بازار چین، به جای لنز تله فوتو از دوربین ماکرو برخوردار خواهد بود. دوربین ماکرو برای افرادی که علاقه‌مند به عکاسی از اشیاء ریز و کوچک از نزدیک هستند بسیار کاربردی می‌باشد.

جالب است بدانید که در ابتدا تصور می‌شد اسم رمز آمیتیست متعلق به نسخه پرو پلاس ردمی نوت 14 است. اما الان مشخص شده که این نام رمز و شماره مدل O16U به Redmi Note 14 Pro 5G تعلق دارد. انتشار این جزئیات همگی نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه هستند.

به طور کلی گفته می‌شود که ردمی نوت 14 Pro با پردازنده قدرتمند و طیف وسیعی از گزینه‌های دوربین، رقیبی سرسخت در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود. اگرچه ما هنوز در انتظار پخش جزئیات بیشتر هستیم، اما از همین الان هم واضح است که این گوشی یک انتخاب محبوب و مطمئن برای بسیاری از مصرف‌کنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر