coinex
otetmarket
propification.com

تصویر زنده‌ای که از گوشی اوپو Find X8 منتشر شده با شماتیک آن در تضاد است

به زودی گوشی اوپو Find X8 به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی در سه ماهه چهارم امسال، احتمالاً در ماه اکتبر، در چین رونمایی شود.

چند روز پیش، تصویر شماتیک از این گوشی در اینترنت منتشر شد و حالا تصویر واقعی از این گوشی به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به شکل جزئی متفاوت‌تر از تصویر شماتیک نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


تغییراتی در محل قرارگیری حسگر‌های دوربین گوشی اوپو Find X8 دیده می‌شود

در تصویر شماتیک، جزیره‌ی دوربین به شکل دایره‌ای طراحی شده بود، اما در تصویر واقعی جزیره به شکل مربعی با گوشه‌های گرد تغییر یافته است. این تغییر نسبت به طراحی دایره‌ای دوربین در سری فایند X7 است. همچنین جایگاه ماژول فلش نسبت به مدل قبلی حفظ شده، اما حسگرهای دوربین جابه‌جا شده‌اند.

علاوه بر این، گوشی به طراحی مسطح برای هر دو قسمت فریم میانی و پنل پشت تغییر یافته است. اگرچه تصویر جلو گوشی هنوز مشاهده نشده، اما از فریم میانی می‌توان حدس زد که گوشی دارای پنل AMOLED مسطح خواهد بود. طبق آخرین گزارش Smartprix، صفحه‌نمایش گوشی مسطح و به اندازه 6.7 اینچ با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود.

شماتیک سری جدید اوپو فایند ایکس 8 قبل از عرضه رسمی فاش شد

 

سیستم دوربین گوشی اوپو Find X8

در زمینه سیستم دوربین، احتمالاً تغییرات زیادی نسبت به مدل قبلی رخ نداده است. در تصویر مشاهده می‌شود که گوشی دارای سه دوربین در پشت می‌باشد، مشابه Oppo Find X7. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین پرتابل تله‌فوتو با بزرگنمایی 3 برابر مشاهده می‌شود. در نکته‌ای جالب، Oppo Find X7 دارای حسگر 64 مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتو بود.

عملکرد و پردازنده

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود اوپو فایند X8 با تراشه دایمنسیتی 9400 که جایگزین تراشه دایمنسیتی 9300 در مدل قبلی است، عرضه شود. این گوشی با طراحی جدید و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، قطعاً یکی از بهترین گوشی های 2024خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر