coinex
otetmarket
propification.com

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403 اعلام شد [+ جدول]

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403 اعلام شد. در لیست خودروهای قابل تبدیل، 14 خودرو از محصولات این شرکت فعال هستند.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403 ویژه متقاضیانی که پیش‌تر یکی از 14 محصول ایران خودرو را ثبت‌نام کرده و ثبت سفارش را انجام داده‌اند اعلام شد. در این لیست به طور قطعی می‌توان گفت که نسخه ارتقاءیافته همان خودروهای ثبت‌نامی برای تبدیل درنظر گرفته شده است؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشد که قیمت خودروهای پیشنهادی از قیمت خودروهای ثبت‌نامی شما بیشتر است و باید مابه‌التفاوت بهای خودرو پرداخت شود. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403

ایران خودرو بخشنامه‌ای شامل 14 خودرو ثبت‌نامی متقاضیان خودرو را به جهت تبدیل خودرو با دیگر محصول این شرکت منتشر کرد. این بخشنامه جهت تعهدات منقضی شده در سال 1402 و 1403 برنامه‌ریزی شده است.

در لیست زیر علاوه بر خودروهای تولیدی خود شرکت، محصولات مونتاژی ایران خودرو از خانواده هایما و همچنین خودرو وارداتی ایران خودرو به نام دانگ‌فنگ شاین مکس نیز در شرایط تبدیل حضور دارند. ضمناً موعد تحویل خودروها براساس تحویل برنامه فروش در سیستم است.

مهلت اعتبار این بخشنامه از امروز پنجشنبه، 1 شهریور 1403 تا پایان روز شنبه، 31 شهریور خواهد بود.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر