coinex
otetmarket
propification.com

بلومبرگ: تاریخ رونمایی آیفون 16 ، اپل واچ سری 10 و ایرپادهای جدید برای 10 سپتامبر تعیین شده است

شرکت اپل تاریخ رونمایی آیفون 16 را برای 10 سپتامبر (20 شهریور) تعیین کرده است. غول‌فناوری ایالات متحده در رویداد سخت‌افزاری امسال قصد دارد در کنار سری آیفون 16 ساعت‌ها و ایرپادهای جدید را هم معرف کند. این اطلاعات را مارک گورمن از بلومبرگ، که معمولاً منبع بسیار معتبری برای اخبار مرتبط با اپل است، به اشتراک گذاشته است.

اگر این رویداد واقعاً در 10 سپتامبر برگزار شود، دستگاه‌های جدید از 20 سپتامبر (30 شهریور) به فروش خواهند رسید. این اطلاعات از منابع موثقی که در ارتباط با اپل هستند به دست آمده؛ زیرا اپل هیچ اعلام رسمی در مورد رویداد بعدی خود نکرده و همچنین از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرده است.

مدل‌های آیفون 16 همگی دکمه جدید Capture (با اشاره به شرکت سونی) و برخی بهبودهای دوربین که در یک خبر لو رفته دیروز فاش شد، خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود چیپ‌های جدید و صفحه نمایش‌های کمی بزرگتر نیز در این دستگاه‌ها دیده شوند. به طور طبیعی، این دستگاه‌های جدید با ویژگی‌های هوشمند اپل نیز عرضه خواهند شد.

ساعت اپل واچ X یا اپل واچ سری 10 (Watch Series 10) دارای صفحه نمایش‌های بزرگتر و طراحی باریک‌تر خواهد بود و ایرپادهای استاندارد در دو مدل عرضه خواهند شد که یکی از آن‌ها برای اولین بار در سری غیر پرو دارای قابلیت حذف نویز خواهد بود.

تاریخ رونمایی آیفون 16
تاریخ رونمایی آیفون 16

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر