coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403 [+ قیمت]

شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403 توسط مدیران خودرو اعلام شد. این کراس‌اوور جذاب را می‌توان یکی از لوکس‌ترین خودورهای بازار ایران لقب داد.

شرکت مدیران خودرو درنظر دارد گرانترین شاسی‌بلندی مونتاژی ایران را برای شهریور 1403 با شرایطی خاص به فروش برساند. در شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403 اعلام شده که این خودرو در 3 رنگ جذاب عرضه شده که مشتریان در انتخاب رنگ مخیراند. پیش‌تر برای ماه مرداد، دو طرح فروش از این خودرو نیز فعال شده بود و حالا این سومین طرح از 1 ماه پیش تاکنون است. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش اکستریم 7X همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403

مدیران خودرو شرایط فروش لوکس‌ترین محصول مونتاژ خود را برای شهریور 1403 اعلام کرده است. این خودرو نه نتها در این شرکت، بلکه در بین تمامی مونتازکاران ایران از لحاظ زیبایی، مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی بهترین است. پس با در نظر گرفتن این مورد قطعاً قیمت اکستریم 7X از دیگر محصولات هم بالاتر است. قیمت این کراس‌اوور جذاب به نزدیک 4 میلیارد تومان (3 میلیاردو و 974 میلیون تومان) رسیده است و دیری نپاید که 4 میلیارد را رد کند.

شرایط فروش اکستریم VX شهریور 1403

همانطور که بالا هم اشاره کردیم، اکستریم 7X در سه رنگ عرضه شده است. این سه رنگ شامل مشکی، سفید و خاکستری است و مشتریان در انتخاب مخیراند.

ثبت نام در این طرح فروش فقط بوسیله مراجعه به نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو امکانپذیر است و به صورت شخصی نمی‌توان ثبت سفارش کرد. ضمناً پس از ثبت‌نام، خودرو با موعد تحویل 90 روزه به دستتان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش لوکس‌ترین شاسی بلند مونناژی بازار ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر