coinex
otetmarket
propification.com

گوشی ریلمی GT 7 Pro با دوربین پیشرفته، شارژ سریع و مقاومت بالا معرفی شد؛ آنچه خوبان همه دارند

شرکت Realme به‌تازگی سری گوشی‌های ریلمی 13 پرو را در چین معرفی کرده است. در هفته‌های آتی، این برند قصد دارد چند گوشی دیگر با نام ریلمی 13 را در بازار داخلی خود رونمایی کند. انتظار می‌رود تا اواخر اکتبر یا نوامبر، که گوشی ریلمی GT 7 Pro با چیپست نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل 4 به‌صورت رسمی معرفی شود.

Digital Chat Station طی پستی در ویبو اطلاعات زیادی از این دستگاه را با کاربران به اشتراک گذاشته است. پست منتشر شده در Weibo شامل ایموجی‌ها و مشخصاتی است که به نظر می‌رسد به گوشی Realme GT 7 Pro اشاره دارد، اگرچه به‌طور واضح نامی از آن برده نشده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی گوشی ریلمی GT 7 Pro

این پست نشان می‌دهد که گوشی ریلمی GT 7 Pro به صفحه نمایش جدید BOE X2 مجهز خواهد شد که با وجود داشتن لبه‌های میکرو-منحنی در چهار طرف، به نظر می‌رسد که تخت باشد. در حالی که گوشی Realme GT 5 Pro که در دسامبر سال گذشته معرفی شد، صفحه نمایش BOE X1 داشت.

این افشاگر اضافه کرده که پارامترهای صفحه نمایش قابل تنظیم خواهد بود و ممکن است Realme با استفاده از برندینگ متفاوتی این صفحه نمایش را تبلیغ کند.

در حالی که این افشاگر ذکر کرده که صفحه نمایش ریلمی GT 7 Pro از رزولوشن 1.5K پشتیبانی می‌کند، اما اندازه دقیق صفحه نمایش را مشخص نکرده است. با این حال، با توجه به اینکه BOE X2 نسخه بهبودیافته BOE X1 است، احتمالاً اندازه صفحه نمایش GT 7 Pro مشابه GT 5 Pro و حدود 6.78 اینچ خواهد بود.

در زیر پوسته، گوشی ریلمی GT 7 Pro از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد که برترین نوع این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. این افشاگر جزئیاتی از اندازه دقیق باتری ارائه نکرده، اما ذکر کرده که این گوشی به یک باتری سیلیکونی با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ 100 واتی مجهز خواهد بود.

مشخصات احتمالی ریلمی GT 7 Pro

او قبلاً اشاره کرده بود که ممکن است باتری دستگاه ظرفیت بیشتر از 6000 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه نهایی این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، زیرا در حال حاضر ویژگی شارژ بی‌سیم در نمونه پروتوتایپ مهندسی دستگاه فعال نیست. اگر این اطلاعات درست باشند و این گوشی با این مشخصات به بازار بیاید احتمالا یکی از بهترین گوشی های 2024 خواهد بود که توسط این شرکت معرفی شده است.

دوربین پشتی ریلمی جی‌تی 7 پرو (GT 7 Pro) ممکن است شامل لنز پریسکوپ زوم 3 برابری LYT-600 باشد، اما احتمالاً لنزی برای ماکروهای تله‌فوتو ندارد. یک افشای قبلی توسط همین منبع ادعا کرده بود که دستگاه از زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتالی 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود خواهد داشت.

GT 7 Pro دارای بدنه‌ای با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با درجه IP68/69 خواهد بود. برای امنیت بیشتر، یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای درون صفحه نمایش آن قرار خواهد داشت و این یعنی ما با یکی از بهترین گوشی های ریلمی 2024 روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر