coinex
otetmarket
propification.com

گوشی اقتصادی ردمی 14C در تاریخ 31 اوت عرضه می‌شود [+جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین و باتری]

برند ردمی شیائومی در حال افزودن یک گزینه اقتصادی دیگر به پورتفولیوی خود است: ردمی 14C ؛ این دستگاه قرار است در تاریخ 31 اوت در ویتنام عرضه شود. با این حال، مشخصات این گوشی پیش از عرضه توسط یک خرده‌فروش ویتنامی فاش شده است.

ردمی معمولاً با هر سری جدید، طراحی تازه‌ای ارائه می‌دهد و ردمی 14C نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای در پشت F,NI که کاملاً با طراحی نسل قبلی متفاوت است. در عوض، 14C بیشتر به گوشی Oppo F27 5G که اخیراً در هند عرضه شده است، شباهت دارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ارزان‌قیمت ردمی 14C

نسخه آبی ردمی 14C حتی دارای یک روکش جذاب است که به آن ظاهری لوکس‌تر می‌دهد. با این حال، فریب نخورید؛ این همچنان یک دستگاه اقتصادی است!

ماژول دوربین ردمی 14C شامل چهار حلقه است؛ یکی از آنها سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را در خود جای داده، دیگری احتمالاً یک سنسور ثانویه برای اطلاعات عمق دارد و حلقه سوم شامل فلاش LED است. حلقه چهارم صرفاً جنبه‌ی تزئینی دارد.

رنگ بندی ردمی 14C

علاوه بر گزینه آبی، ردمی 14C در رنگ سبز با روکشی از چرم وگان و همچنین در رنگ ساده مشکی نیز عرضه خواهد شد.

در قسمت جلویی، یک نمایشگر بزرگ 6.88 اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز قرار دارد. همچنین، این گوشی مجهز به یک باتری قدرتمند 5160 میلی‌آمپرساعتی است، هرچند که سرعت شارژ به 18 وات محدود می‌شود. برای بیومتریک، گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کنار بدنه است.

در لیست خرده‌فروش، اشاره‌ای به پردازنده گوشی نشده، اما شایعات حاکی از آن است که احتمالا از پردازنده مدیاتک هلیو G91 اولترا استفاده کند. گزینه‌های ذخیره‌سازی تأیید شده‌اند. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی اقتصادی ردمی 14C در تاریخ 31 اوت عرضه می‌شود [+جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین و باتری]

قیمت گوشی اقتصادی ردمی 14C

جزئیات قیمت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما انتظار می‌رود که ردمی 14C گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه باشد. برای تأیید قیمت، باید تا عرضه رسمی در 31 اوت صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر