coinex
otetmarket
propification.com

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شهریور 1403 [+ جدول]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شهریور 1403 با انتشار یک جدول جدید اعلام شد. در این جدول قیمت همه محصولات ایران خودرو در طرح جدید مشخص است.

ایران خودرو اولین شرکتی است که قیمت محصولاتش را برای شهریورماه به‌روز کرده است. این روزها که تب و تاب طرح فروش جدید ایران خودرو است، اعلام قیمت به‌روز محصولات می‌تواند بسیار حائزاهمیت باشد. برهمین اساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شهریور 1403 با انتشار قیمت همه محصولات این شرکت اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت نهایی کارخانه با قیمت مصرف‌کننده بسیار متفاوت بوده و در این جدول قیمت مصرف کننده محصولات ایران خودرو نیز مشخص شده است. جزئبات خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شهریور 1403

در لیست قیمت محصولات ایران خودرو ویژه شهریور 1403 قیمت تولیدات ایران خودرو بیش از دیگر محصولات نمود پیدا کرده است. منظور ار دیگر محصولات، خانواده خودروهای هایما به عنوان مونتاژی‌های ایران خودرو و دو خودرو بستیون فاو نت و لونا GRE است که به جمع خودروهای ایران خودرو در طرح فروش جدید این شرکت اضافه شد و هزاران نفر برای خرید آنها اعلام آمادگی کردند.

بیشترین تعداد قیمت به قیمت سورن پلاس تعلق دارد که شامل 5 مدل این سدان محبوب می‌شود، پس از آن قیمت پژو 207 در 4 مدل و خانواده خودروهای مونتاژی هایما قرار دارد که قیمت 4 عصو این خانواده اعلام شده است.

قیمت دنا پلاس ، قیمت تارا و قیمت خودروهای برقی در رده‌های بعدی قرار گرفته و در آخر نیز قیمت ری را به عنوان اولین کراس‌اوور ملی، قیمت رانا پلاس و وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز مشخص شده است.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای شهریورماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر