coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین و باتری ریلمی نوت 60 (Realme Note 60) قبل از عرضه فاش شد

تنها هفت ماه پس از عرضه‌ی Note 50 به بازار می‌گذرد اما به‌ نظر می‌رسد که Realme جانشین آن، یعنی ریلمی نوت 60 را در اندونزی معرفی کرده است. شرکت ریلمی هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده، اما چندین لیست از خرده‌فروشان محلی در اینستاگرام بیشتر مشخصات این گوشی را فاش کرده و موجود بودن فوری آن را تایید کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی ریلمی نوت 60

این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.74 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن +HD مشابه مدل قبلی است. ریلمی قابلیت جدیدی به نام “لمس هوشمند با آب باران “ اضافه کرده که استفاده از گوشی با انگشتان خیس را راحت‌تر می‌کند. همچنین، این گوشی دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

پشت گوشی دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده که یک حسگر اصلی 32 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 10 برابری را در کنار یک حسگر ثانویه نامشخص قرار داده است. دوربین اصلی یک ارتقا از 13 مگاپیکسل در مدل قبلی به 32 مگاپیکسل داشته، اما گزینه‌های رنگ همچنان آبی و مشکی باقی مانده‌اند.

با وجود این قیمت مقرون به صرفه، ریلمی Note 60 به‌طور شگقت‌انگیزی از یک فریم قلزی بهره می‌برد، که یک ارتقا نسبت به ساختار پلاستیکی Note 50 محسوب می شود. در داخل، تغییرات چندانی ایجاد نشده و چیپست Unisoc T612 همچنان قدرت دستگاه را تامین می‌کند. این چیپست با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

 

جزئیات طراحی، نمایشگر، دوربین و باتری Realme Note 60 قبل از عرضه فاش شد.

این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده با اینحال سرعت شارژ آن به 10 وات محدود شده است. امنیت دستگاه ریلمی نوت 60 از طریق حسگر اثر انگشت جانبی و قابلیت تشخیص چهره که توسط دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود، برای بازگشایی قفل صفحه به‌کار رفته‌اند.

مدل پایه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی  Realme Note 60 با قیمت 1399000 روپیه (حدود 90 دلار) در اندونزی عرضه شده است، در حالی که مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1599000 روپیه (حدود 103 دلار) به فروش می‌رسد. با توجه به موجود بودن این گوشی در بازار، احتمالا به زودی شاهد اعلامیه رسمی از سوی ریلمی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر