coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی هم گوشی سه‌تاشو می‌سازد؛ رقابت تنگاتنگ شیائومی و هواوی در بازار گوشی‌های سه‌تاشو

در سال‌های آینده، گوشی‌های سه‌تاشو ممکن است به بزرگ‌ترین روند در صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند. در ماه مه، شرکت TCL اولین گوشی سه‌تاشو عملیاتی دنیا را در نمایشگاه انجمن نمایش اطلاعات (SID) 2024 به نمایش گذاشت، البته این دستگاه هنوز برای خرید در دسترس نیست.

احتمالاً دستگاه سه‌تاشوی جدید هواوی که قرار است تا چند ماه آینده رونمایی شود، اولین گوشی سه‌تاشوی تجاری دنیا خواهد بود. به‌تازگی خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی نیز شاید در آینده نزدیک یک گوشی سه‌تاشو عرضه کند.


بیشتر بخوانید:


گوشی سه‌تاشو شیائومی در حال توسعه است

در یک پست ویبو، شخصی با نام کاربری Smart Pikachu گفته که شیائومی توسعه یک گوشی هوشمند سه‌تاشو را آغاز کرده است. متأسفانه، این منبع اطلاعاتی درباره مشخصات این دستگاه را به اشتراک نگذاشته است.

احتمالاً گوشی سه‌تاشو شیائومی در سال 2025 به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. دستگاه احتمالاً دارای سیستم‌عامل HyperOS 2.0، دوربین‌های طراحی‌شده توسط لایکا و یک چیپست پرچمدار اسنپدراگون خواهد بود.

گوشی سه‌تاشو شیائومی در حال توسعه است

محصولات پیشین شیائومی

در حال حاضر، شیائومی دو نوع گوشی تاشو عرضه می‌کند. گوشی Mix Fold 4 که ماه گذشته رونمایی شد، نسل چهارم گوشی‌های تاشوی افقی این شرکت است. از سوی دیگر، گوشی Mix Flip که همراه با Mix Fold 4 رونمایی شد، اولین گوشی تاشوی افقی شیائومی به شمار می‌آید.

تارخ عرضه گوشی سه تاشو هواوی

بر اساس گزارش‌ها، گوشی سه‌تاشو هواوی ممکن است در چین به زودی و در ماه سپتامبر عرضه شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که مدیرعامل گروه کسب و کار مصرفی هواوی، یو ریچارد، از این دستگاه استفاده کرده و نشان می‌دهد که در حالت تاشو چگونه به نظر می‌رسد. گفته می‌شود دستگاه دارای سیستم دو-لولا است که به آن اجازه می‌دهد تا باز شده و صفحه‌نمایش بزرگی حدود 10 اینچ را ارائه دهد. صفحه‌نمایش داخلی احتمالاً دارای دوربین حفره‌دار در گوشه بالایی سمت چپ خواهد بود.

Huawei tri-foldable phone–
Huawei tri-foldable phone

مشخصات مورد انتظار گوشی سه لا هواوی

گوشی سه‌تاشو هواوی با چیپست Kirin اختصاصی خود شرکت تولید خواهد شد. انتظار می‌رود در ماه سپتامبر، این دستگاه به همراه محصولات دیگری مانند سری گوشی‌های Nova 13 و سری ساعت‌های هوشمند Watch GT 5 به‌صورت رسمی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر