coinex
otetmarket
propification.com

نرخ جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

آیا می‌دانستید جریمه حمل مسافر با خودرو شخصی هم وجود دارد؟ در جرائم جدید راهنمایی و رانندگی، نرخ جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی افزایش یافته است.از تاریخ 23 تیر 1403 نرخ‌های جدید جرائم رانندگی اجرایی و مشخص شد که جرائم تا 5 برابر مبالغ قبلی هم افزایش یافته‌اند. از آن تاریح درخصوص مبلغ انواع جریمه‌ها در تکراتو مطلب منتشر کرده تا شما مخاطبین عزیز از کم و کیف مبلغ جریمه‌ها باخبر باشید.

یکی از جریمه‌های رانندکی که خیلی‌ها از وجودش بی اطلاع‌اند، جریمه حمل مسافر با خودرو شخصی است. این نوع جریمه مانند دیگر جرائم افزایش یافته است. در ادامه مطلب با اعلام نرخ جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: پوشش پلاک 700 هزار تومان جریمه دارد

نرخ جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم در تاریخ 23 تیرماه 1403 رسماً دستور اجرای مبلغ جرائم جدید راهنمایی و رانندگی را صادر کرد. هدف از اجرای آن نیز کاهش خسارات در تصادفات رانندگی و افزایش نظم ترافیک بیان شد. با وجود اینکه پلیس راهور از کاهش سوانح و تخلفات رانندگی خبر می‌دهد، اما مردم از میزان افزایش جرائم گله‌مند هستند و بسیاری عقیده دارند که افزایش نرخ از حد عادی فراتر رفته است.

یکی از جرائم رانندگی که موجب برهم زدن نظم ترافیکی، به خطر افتادن ایمنی مسافران و همچنین ضایع شدن حق رانندگان تاکسی می‌شود، جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی است. براین اساس، حمل مسافر با وسابل نقلیه شخصی در مراکز استان، کلانشهرها و مناطق آزاد تجار – صنعتی 90 هزار تومان جریمه برای راننده در پی دارد. این مبلغ برای دیگر شهرها 60 هزار تومان و برای روستاها نیز 30 هزار تومان تعیین شده است.

نرخ جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جریمه حمل مسافر با حودرو شخصی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر