coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک شهریور 1403 [+ مبلغ]

ایران خودرو، شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک شهریور 1403 را اعلام کرد. در این طرح امکان تبدیل دنا پلاس اتومات با تارا اتوماتیک نیز وجود دارد.

ایران خودرو امروز شرایط فروش دنا پلاس را برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرده بود. حال نوبت به نسخه اتوماتیک این سدان محبوب رسیده است. در شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک شهریور 1403 اعلام شده است که متقاضیان امکان واریز وجه خودرو را داشته و می‌توانند تارا اتوماتیک به جای دنا پلاس را انتخاب کنند. امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه محدود است و هرچه سریعتر باید مراحل را انحام دهید.

لازم به ذکر است که هنوز دنا پلاس‌های ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه به همه متقاضیان تحویل داده نشده، لذا احتمالاً یکی از دلایل عدم حضور دنا پلاس در طرح فروش جدید ایران خودرو، ممکن است همین مورد باشد. جزئیات بیشتر خبر را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 6 شهریور 1403

شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک شهریور 1403

به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط انتخاب و واریز وجه اختیاری برای متقاضیان خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک با اولویت زمستان 1403 سامانه یکپارچه مطابق جدول ذیل ایجاد شده است. لذا متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت 7 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

ضمناً زمان فعالسازی بخشنامه با پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. پس به هنگان دریافت پیامک می‌توانید اقدام کنید. به بخشنامه زیر توجه کنید:

شرایط فروش ویژه دنا پلاس اتوماتیک شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش دنا پلاس دنده اتومات چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر