coinex
otetmarket
propification.com

نسخه جدید اسنپ‌چت بالاخره آیپد پشتیبانی می‌کند؛ تجربه‌‌ای تمام صفحه با ویژگی‌های هوش مصنوعی

اسنپ‌چت که در سال 2011 برای iOS عرضه شد، از آن زمان تا کنون تنها برای آیفون در دسترس بود. کاربران آیپد مجبور بودند نسخه آیفون این برنامه را با حاشیه‌های مشکی بزرگ اجرا کنند. اما پس از 13 سال انتظار، نسخه جدید اسنپ‌چت بالاخره پشتیبانی بومی از آیپد را معرفی کرد.

نسخه جدید برنامه اسنپ‌چت برای iOS امکان پشتیبانی از آیپد را فعال کرده است. این بدان معناست که از این پس این برنامه به صورت تمام صفحه بر روی آیپد اجرا می‌شود. شرکت اسنپ‌چت در یادداشت‌های نسخه به‌روزرسانی اعلام کرده: “این همان اسنپ‌چتی است که شما می‌شناسید و دوست دارید، اما این‌بار روی صفحه بزرگ‌تر.”


بیشتر بخوانید:


نسخه جدید اسنپ‌چت برای ارائه تجربه‌ای کامل‌تر روی آیپد نیاز به بهینه‌سازی بیشتری دارد

پشتیبانی بومی از آیپد در اسنپ‌چت به این معناست که این برنامه اکنون صفحه کامل آیپد را پر می‌کند. این ویژگی شما را قادر می‌سازد تصاویر اسنپ‌های خود را در بوم بزرگ‌تری بگیرید و در تب دوم و چهارم دوستان بیشتری را ببینید.

با این حال، به نظر می‌رسد اسنپ‌چت فرصت کافی برای بهینه‌سازی کامل این برنامه برای تبلت‌ها نداشته است. زیرا حداقل در حال حاضر، برنامه تنها در حالت پرتره اجرا می‌شود و امکان استفاده از آن در حالت افقی وجود ندارد. همچنین، در اولین نسخه، رابط کاربری آیپد کمی مشکل‌دار به نظر می‌رسد.

The new version of Snapchat
iPad support in the new version of Snapchat

ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی

اوایل امسال، اسنپ‌چت بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه خود معرفی کرد. یکی از این ویژگی‌ها امکان گفتگو با “هوش مصنوعی من” در چت مستقیم برای ایجاد یادآور یا شروع شمارش معکوس است. کاربران همچنین می‌توانند با کمک هوش مصنوعی آواتارهای بیت‌موجی ایجاد کنند.

اگر شما نیاز دارید که تاریخ یا مهلتی را به یاد داشته باشید (مثلاً یک جلسه کاری یا یک امتحان)، یا اگر می‌خواهید زمان باقی‌مانده تا یک رویداد خاص (مثلاً تعطیلات آخر هفته) را مشاهده کنید، می‌توانید از طریق چت مستقیم با “هوش مصنوعی من” (My AI) در اسنپ‌چت درخواست کنید تا یادآور یا شمارش معکوس برای شما ایجاد کند.

ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در نسخه جدید اسنپ‌چت
ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در نسخه جدید اسنپ‌چت

همچنین می‌توانید این درخواست را در گفتگو با یکی از دوستانتان در اسنپ‌چت هم مطرح کنید. هوش مصنوعی پس از دریافت پیام شما، به صورت خودکار تنظیمات لازم را در اپلیکیشن انجام می‌دهد و شمارش معکوس مربوطه را ایجاد می‌کند تا شما هرگز زمان را از دست ندهید و به موقع یادآوری شوید.

دانلود رایگان نسخه جدید اسنپ‌چت

اسنپ‌چت به صورت رایگان در اپ استور موجود است و این برنامه نیاز به دستگاهی با iOS 13 یا بالاتر دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر