coinex
otetmarket
propification.com

گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی سال آینده وارد بازار می‌شود

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی قرار است اوایل سال 2025 روانه بازار شود. ظاهراً اسم رمز آن Zhuque است و برجسته‌ترین ویژگی‌اش نداشتن دکمه خواهد بود.

منبع فاش کننده هنوز نمی‌داند که شیائومی قصد دارد چه چیزی را جایگزین دکمه‌ها کند اما می‌تواند ترکیبی از کنترل‌های حرکتی، لبه‌های حساس به فشار یا دستورات صوتی باشد.

یکی دیگر از شگفتی‌های گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی، دوربین سلفی است که در زیر نمایشگر قرار گرفته؛ سامسونگ نیز پیش از این دست به چنین اقدامی زده بود اما انتظار می‌رود شیائومی بی‌نقص‌تر ظاهر شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی

انتظار می‌رود Zhuque به تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8+ مجهز شود که در شیائومی 15 نیز استفاده شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی بین آوریل تا ژوئن 2025 وارد بازار شود.

به نظر می‌رسد اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 نسخه بهبود یافته 8 نسل 4 باشد که قرار است در اکتبر امسال عرضه شود.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون دستگیرمان شده. باید منتظر ماند و دید که هوشمند بدون دکمه شیائومی یک محصول آزمایشی موفق است یا یک محصول دموی خاص مانند Meizu Zero.

گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی سال آینده وارد بازار می‌شود

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر