coinex
otetmarket
propification.com

فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو 207 [+ شرایط]

ایران خودرو، فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو 207 را صادر کرد. این فراخوان ویژه متقاضیان پارس اولویت‌بندی شده در زمستان 1403 است.

فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو 207 توسط ایران خودرو به صورت اختیاری ویژه متقضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی صادر شد. مطابق با این فراخوان، افرادی که تمایل به تبدیل دارند، امکان سفارش پژو 207 دستی سورن پلاس  EFV را دارند.

با توجه به اینکه تولید پژو پارس در تاریخ 31 خرداد 1403 متوقف شده و کل پلتفرم 405 نیز به موزه ایران راه یافت، شاید انتخاب یک جایگزین مناسب برای محبو‌ترین سدان ایران خودرو تصمیمی درست‌تر باشد. به هر حال پژو پرشیا سابق حتی اگر صفر و بدون کارکردش هم خریداری شود، بازهم یکی خودرو از رده خارج است و آن حسی که از حرید یک خودرو صفر کیلومتر به مالک منتقل می‌شود را نخواهد داشت. در ادامه مطلب شرایط تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و 207 را می‌خوانید.


مطالب بیشتر:


فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو 207

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگی‌های مچاز فروش و متقاضیان محصولات خود در سامانه یکپارجه رساند که شرایط انتخاب و تبدیل اختیاری برای متقاضیان پژو پارس که در اولویت زمستان 1403 قرار دارند، فراهم شده است. این دسته از متقاضیان می‌توانند مبلغ خودرو را به حساب فروشنده واریز کرده و در لیست تحویل نهایی قرار گیرند.

براساس بخشنامه فروش این شرکت، متقاضیان 11 روز مهلت دارند تا با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ انتخاب نهایی خود را ثبت و مبلغ خودرو را واریز کنند. بخشنامه زیر را مشاهده کنید:

فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو 207

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز در دسته متقاضیان پژو پارس قرار دارید؟ آیا تمایل به دریافت و خرید محبوب‌ترین سدان تاریخ ایران خودرو دارید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اگر تجربه‌ای شیرین یا تلخ از پژو پارس دارید، آن را به ما و دیگر مخاطبین تکراتو در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر