coinex
otetmarket
propification.com

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو رسماً اعلام شد [+ مهلت واریز وجه]

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو رسماً توسط این شرکت اعلام شد. متقاضیان خودرو توجه داشته باشند که نتایج قرعه کشی ایران خودرو بلافاصله اعلام می‌شود.

3 روز پیش ایران خودرو در اطلاعیه شماره 4 به متقاضیان گفت که از بین دو روش فروق فوق‌العاده و پیش فروش باید یک روش را انتخاب کنند. در این اطلاعیه مهلت انتخاب روش فروش از یکشنبه، 4 شهریور تا جمعه 9 شهریور تعیین شده بود. پس از آن در خبری دیگر به اطلاعتان رساندیم که سازمان بازرسی به دلیل عدم شفافایت ایران خودرو در طرح فروش خود، زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو را به تعویق انداخت.

پیش‌بینی می‌شد که طی روزهای هفته جاری، تاریخ مراسم قرعه کشی ایران خودرو رسماً اعلام خواهد شد. حال این اتفاق افتاده و متقاضیان به زودی می‌توانند از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند.


مطالب بیشتر:


زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو مشخص شد

ایران خودرو در مورد طرح فروش جاری خود عنوان کرده است که مراسم قرعه کشی محصولات خود را در روز یکشنبه، 11 شهریور رأس ساعت 9 صبح با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد کرد. پس از آن نتایج قرعه‌کشی بلافاصله اعلام و متقاضیانی که براساس ظرفیت فروش برنده طرح شده‌اند، براساس دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، خودرو خود را تا پایان سال تحویل خواهند گرفت.

پس از قرعه‌ کشی و تعیین مشتریان منتخب براساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو مشخص شد

براساس اطلاعات تازه بدست رسیده، متقاضیان برنده طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ، فقط 10 روز مهلت دارند تا کل مبلغ خودرو تخصیص‌یافته را به حساب ایران خودرو واریز کنند. درخصوص طرح پیش‌فروش نیز قبلاً گفته‌ایم که متقاضیان این طرح پس از برنده شدن باید نصف مبلغ اصلی خودرو را پرداخت کرده و مابقی وجه خودرو را در موعد تحویل که نهایتاً آخر سال 1403 است، پرداخت کنند.

مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. همچنین احتمالاً برای برندگان طرح از سمت ایران خودرو، پیامک ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر