coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت جدید جیمیل پاسخ به ایمیل در اندروید را ساده‌تر می‌کند

در حال حاضر اگر وارد بخش جیمیل شده و بخواهید به یکی از ایمیل‌های خود پاسخ دهید، باید بر روی گزینه Reply یا Reply All در گوشه سمت راست بالای مکالمه کلیک کنید، که یک پنجره تمام صفحه کاملاً جدید ظاهر می‌شود اما نگران نباشید، قابلیت جدید پاسخ به ایمیل در اندروید را برای شما ساده‌تر می‌کند.

همانطور که گفته شد تاکنون برای انتخاب به ایمیل‌ها یک پنجره تمام صفحه رو به روی شما ظاهر می‌شد که اجازه نمی‌داد به نامه‌ای که به آن پاسخ می‌دهید، مراجعه کنید. گوگل اکنون قصد دارد با طرح‌بندی رابط کاربری جدید، پاسخ به ایمیل در اندروید را آسان‌تر کند.

گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن جیمیل اندروید را با رابط کاربری جدید به روز می‌کند. در این رابط کاربری، وقتی روی دکمه Reply یا Reply All کلیک می‌کنید، یک پنجره ورودی متن کوچک از پایین صفحه ظاهر می‌شود و درست زیر ایمیلی که به آن پاسخ می‌دهید قرار می‌گیرد. با این تغییر شما اجازه دارید در هنگام پاسخ دادن ایمیل خود را مشاهده کنید.

قابلیت جدید جیمیل پاسخ به ایمیل در اندروید را ساده‌تر می‌کند

طراحی جدید شبیه فیلد ورودی متنی است که در بسیاری از پلتفرم‌های پیام‌رسانی فوری مانند Google Messages و WhatsApp نیز وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید با این تغییر جدید پاسخ به ایمیل در اندروید کمی سخت خواهد شد چرا که باید در قسمت کوچک ورودی متن زیاد پیمایش کنید، نگران نباشید شما همچنان می‌توانید روی دکمه گسترش ضربه بزنید تا پنجره پاسخ تمام صفحه سنتی نمایش داده شود.

به هرحال گوگل در حال ارائه طرح جدید برای حساب‌های شخصی Google و مشتریان فردی Workspace است و انتشار آن 15 روز طول می‌کشد. برای دریافت ویژگی جدید، با مراجعه به فروشگاه Google Play، برنامه Gmail را در تلفن هوشمند یا تبلت Galaxy خود به روز کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر