coinex
otetmarket
propification.com

سری اوپو فایند ایکس 8 دکمه‌ی کپچر را از سری آیفون 16 کپی می‌کند

سری اوپو فایند ایکس 8 هنوز نیامده جنجال به‌پا کرد. این تولیدکننده قصد دارد یکی از متمایزکننده‌ترین ویژگی‌های آیفون 16 را کپی کند.

همانطور که می‌دانید خانواده جدید اپل، آیفون 16 هنوز معرفی نشده‌اند. با این حال اوپو قصد دارد یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه را به سری اوپو فایند ایکس 8 خود بیاورد.

البته قبل از اینکه بخواهیم راجع این ویژگی صحبت کنیم، باید بدانید که اول اپل بود که این ویژگی را از سونی کپی کرد، بنابراین می‌توان گفت که اوپو قصد دارد از سونی تقلید کند.


بیشتر بخوانید:


اوپو فایند ایکس 8 به دکمه کپچر مجهز می‌شود

دکمه کپچر همان چیزی است که قرار است به سری اوپو فایند ایکس 8 اوپو بیاید. البته این برند این دکمه را سریع (Quick Button) نامیده اما اگر کمی دقت کنید کاملا مشهود است که در درجه اول برای سهولت استفاده از دوربین قرار گرفته است.

در واقع ما این اطلاعات را از ترجمه ماشینی یک اسلاید فاش شده داریم که عملکرد دکمه کپچر را شرح داده، آنطور که مشخص است این دکمه در بازی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین شما هنگام استفاده از دوربین گوشی خود، می‌توانید برای زوم کردن انگشت خود را روی این دکمه بکشید. این اطلاعات کاملا تأیید می‌کند که کپچر یک دکمه «واقعی» نیست، بلکه یک دکمه خازنی خواهد بود که به یک موتور ویبره گره خورده است. (شاید پیش فرض گوشی، یا یک گوشی جداگانه فقط برای این)

اوپو فایند ایکس 8 به دکمه کپچر مجهز می‌شود

ژست کشویی این دکمه در گالری نیز کارایی دارد. شما می‌توانید هنگام مشاهده‌ی عکس‌ها آنها را بزرگ یا کوچک کنید. احتمالاً زمانی که می‌خواهید عکس بگیرید، می‌توانید کمی دکه را فشار دهید تا فوکوس قفل شود، سپس با فشار بیشتری برای گرفتن عکس اقدام کنید.

همچنین به نظر می‌رسد که می‌توانید برای عکس گرفتن این دکمه را فشار داده و هنگام ضبط ویدئو آن را مدتی نگه دارید. البته اینها قابلیت‌های پیش فرض است و انتظار می‌رود تا زمان عرضه گزینه‌های بیشتری ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر