coinex
otetmarket
propification.com

موتورولا ریزر 50 فلیپ (Motorola Razr 50 Flip) در ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود

بالاخره شرکت موتورولا با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تاریخ عرضه گوشی تاشو موتورولا ریزر 50 فلیپ در بازار هند را اعلام کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، موتورولا در ماه ژوئن گوشی‌های تاشو سری Razr 50 خود را در سطح جهانی معرفی کرد. مدل برتر این سری یعنی Razr 50 Ultra یک ماه پس از معرفی اولیه در هند عرضه شد و اکنون، تاریخ عرضه مدل پایه نیز اعلام شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه موتورولا ریزر 50 فلیپ در هند

برند موتورولا به تازگی تیزری را به اشتراک گذاشته و در آن اعلام کرده است که موتورولا Razr 50 فلیپ در تاریخ 9 سپتامبر 2024 در هند عرضه خواهد شد. در این تیزر، موتورولا ادعا کرده است که این گوشی تاشو از بزرگ‌ترین نمایشگر خارجی 3.6 اینچی در میان تمام گوشی‌های تاشو برخوردار خواهد بود.

موتورولا ریزر 50 فلیپ

علاوه بر این، در این تیزر تبلیغاتی به مشخصات دیگری مانند دوام بالا در برابر آب با استاندارد IPX8، پوشش محافظ Corning Gorilla Glass Victus و توانایی تا شدن بیش از 400000 بار اشاره شده است.

مشخصات کلیدی موتورولا ریزر 50 فلیپ

موتورولا Razr 50 دارای یک صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و یک صفحه نمایش پوششی 3.63 اینچی POLED است. پنل اصلی از فناوری  HDR10 پلاس، رنگ‌های 10 بیتی، نرخ نو‌سازی 120 هرتزی، فناوری LTPO و حداکثر روشنایی 3000 نیتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که صفحه نمایش خارجی نرخ نو‌سازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 1700 نیتی را ارائه می‌دهد.

این گوشی در بخش سخت افزار به پردازنده دایمنسیتی 7300X مدیاتک با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 30 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی تغذیه می‌کند. برای تصویربرداری، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در پشت تعبیه شده و در جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی وجود دارد. از دیگر مشخصات موتورولا ریزر 50 فلیپ می‌توان به صدای Spatial (فضایی)، بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری Dolby Atmos و سه میکروفون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو موتورولا ریزر 50 فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر