coinex
otetmarket
propification.com

اعلام جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان ؛ مبلغ بیمه تکمیلی بازنشستگان

مسئولیت ارائه بیمه تکمیلی بازنشستگان پیش‌تر به بیمه ملت رسیده بود، حال خبری جدید از جزئیات آن به دست رسیده است که در ادامه مطلب توضیح می‌دهیم.

از اول خرداد 1403 مسئولیت بیمه تکمیلی بازنشستگان از بیمه آتیه سازان حافظ به بیمه ملت رسید. این بیمه یکی از بهترین و موردانتظارترین بیمه‌های بازنشستگی است که جهت رفاه حال این افراد از سمت دولت تعیین شده است.

نخست آتیه‌سازان حافظ به مدت 9 سال این مسئولیت را به دوش کشیده بود و همانطور که احتمالاً می‌دانید، اکثر مراکز درمانی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و غیره با این بیمه قرارداد نداشتند. از این رو، امسال تصمیم این شد که شرکت بیمه ملت این مسئولت را بپذیرد. حال در جدیدترین خبرها، جزئیاتی جدید از مبلغ بیمه بازنشستگی و دیگر موارد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: دهک های مشمول یارانه بیمه سلامت ؛ جزئیات سهم پرداختی از دهک 1 تا 10

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شده است؛ قبلاً مشارکت با پرداخت 30 درصد از سوی بازنشسته ( مبلغ 107 هزار 400 تومان) و ۷۰٪ از سوی صندوق ( 249 هزار و 600 تومان) تعیین و پرداخت می‌شد.

با پیشنهاد جدید، از اول شهریور مبلغ کل بیمه تکمیلی بازنشستگان 447 هزار و 500 تومان خواهد بود. مشارکت بازنشسته ۳۰٪ ( 134 هزارو 250 تومان) و سهم صندوق ۷۰٪ (313 هزار و 250 تومان) است.

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

این تغییر فرایند بابت افزایش تبصره ۱۲ و کاهش فرانشیز از ۳۰ به ۲۰ درصد خواهد شد که فقط مبلغ26 هزار و 850 تومان به مبلغ 107 هزار و 400 تومان به عنوان سرانه سهم بازنشسته اضافه خواهد شد.

در قرارداد جدید، مراکز درمانی خصوصی جهت انجام ارائه خدمات به بازنشستگان اضافه شدند و فرانشیز از ۳۰ به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مبلغ و جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر