coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات جدید از ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

بنابر خبرهای بدست رسیده، ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی آغاز می‌شود. همانطور که مشخص است مبلغ این وام تغییری نکرده است.

خبرهای جدید حاکی از آن است که شرایط پیچیده‌ای برای ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی درنظر گرفته شده است. این در حالی است که پرداخت اینگونه وام‌ها باید به سهولت انجام گیرد تا همه بازنشستگان بتوانند از آن بهره ببرند.

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی همانطور که می‌دانید برای سال 1403 معادل 30 میلیون تومان است که نسبت به سال 1402 تا 10 میلیون تومان افزایش یافته است. برای اطلاع از جزئیات خبر و شرایط دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه مطلب را از دست ندهید.


مطالب بیشتر:


زمان ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

دومین مرحله ثبت نام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مبلغ 30 میلیون تومان طی روزهای آتی آغاز می‌شود. نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی بنابر اطلاعات جدید فقط به صورت اینترنتی و از طریق کانون‌های بازنشستگی و دفاتر پیشخوان انجام می‌گیرد.

همانطور که بالا گفتیم، شرایط دریافت وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی در این دوره سخت شده و همه بازنشستگان امکان دریافت این وام را را نحواهند داشت. در اطلاعیه‌ای در این خصوص گفته شده است: «با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی به صورت قرعه‌کشی در سایت تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت».

زمان ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی
با این وجود شرایط قرعه‌کشی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است و بازنشسته‌ای که مجاز به ثبت‌نام است، در صورتی می‌تواند تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی را دریافت کند که در قرعه‌کشی برنده شود. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عددم بدهکاری در سیستم بانکی کشور
  • عدم وجود چک برگشتی
  • محدودیت سنی (حداکثر سن 78 سال)
  • عدم مسدودی حساب
  • شماره تلفن همراه ثبت شده باید به نام فرد بازنشسته باشد
  • عدم دریافت این وام در 2 سال گذشته
  • داشتن حداقل 100 هزار تومان موجودی در حساب بانکی فرد متقاضی

نکته: شرایط بالا توسط سازمان تأمین اجتماعی وضع شده است و ممکن است موارد دیگری توسط صندوق‌های بازنشستگی به موارد بالا اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی و مبلغ آن چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر