coinex
otetmarket
propification.com

مدل جهانی ردمی نوت 14 5G در لیست FCC مشاهده شد؛ [+ جزئیات مربوط به شارژ، نرم‌افزار و اتصال]

مدل جهانی ردمی نوت 14 5G به تازگی در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با شماره مدل 24094RAD4G دیده شد. این گوشی که انتظار می‌رود ماه آینده معرفی شود، اکنون در مراحل دریافت تأییدیه‌های لازم قرار دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت 91mobiles، این مدل به احتمال زیاد نسخه جهانی این گوشی خواهد بود که در پایگاه داده IMEI نیز مشاهده شده است. یکی از صفحات وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که این گوشی برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته شده؛ حرف G در شماره مدل این گوشی نشان‌دهنده نسخه جهانی آن است.


بیشتر بخوانید:


جزئیات مدل جهانی ردمی نوت 14 5G در FCC

اطلاعاتی که در FCC منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی با نرم‌افزار HyperOS 1.0 عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از شبکه‌های Wi-Fi AC، بلوتوث، LTE و 5G NR (شامل باندهای n2, n5, n7, n26, n38, n41, n48, n66, n77, n78) پشتیبانی می‌کند.

در صفحه دیگری از FCC، شماره مدل شارژر این گوشی به عنوان MDY-12-EA ذکر شده که نشان‌دهنده یک شارژر 33 واتی (USB-A) است. این در حالی است که پیش‌تر شایعاتی مبنی بر پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی منتشر شده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد این گوشی همچنان از سرعت شارژ مشابه با ردمی نوت 13 5G بهره خواهد برد.

 

مشخصات فنی مدل جهانی ردمی نوت 14 5G

علاوه بر اطلاعات منتشر شده در FCC، شایعات نیز حاکی از آن است که مدل جهانی ردمی نوت 14 5G ممکن است صفحه نمایش آمولد با رزولوشن 1.5K داشته باشد که نسبت به پنل FHD مدل قبلی (Redmi Note 13 5G) ارتقاء یافته است. همچنین، گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود که از نظر تعداد پیکسل‌ها کمتر از دوربین 108 مگاپیکسلی مدل قبلی است.

احتمالا زیر قاب این گوشی، تراشه MediaTek Dimensity 6100+ نهفته که در واقع یک پردازنده میان‌رده محسوب می‌شود و با فناوری 6 نانومتری TSMC تولید شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای شامل دو هسته Cortex A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می‌شود.

نکته قابل توجه این است که پردازنده دایمنسیتی 6080 در گوشی Redmi Note 13 5G (ردمی نوت 13 5G) با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کرد. همچنین، پردازنده گرافیکی هر دو تراشه یکسان و از نوع Arm Mali-G57 MP2 است.

در آزمایش‌های داخلی، پردازنده Dimensity 6080 امتیاز بالاتری در آزمون AnTuTu کسب کرده، اما ممکن است عملکرد گوشی جدید Redmi متفاوت باشد. البته، این موارد همه در حد شایعه هستند و ممکن است در نسخه نهایی تغییر کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر