coinex
otetmarket
propification.com

معاون دولت پزشکیان: رئیس جمهور برای رفع فیلترینگ و حذف محدودیت های اینترنتی اقدام کرده است

آنطور که معاون علمی ریاست جمهوری نقل کرده، رئیس جمهور برای رفع فیلترینگ و حذف محدودیت های اینترنتی اقدام کرده است. آیا باید منتظر خبرهای خوش باشیم؟

قطعاً شما نیز بارها و بارها در طول روز با محدویت‌های اینترنتی دست و پنجه نرم کرده و مجبورید برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها، بازی و سایت‌هایی که فیلتر شده‌اند، از ابزارهای رفع فیلتر استفاده کنید. این مسئله در کجا بیشتر آزاردهده است؟ مشخص است، زمانی که می‌خواهید بین نرم‌افزارها و سایت‌های خارجی و ایرانی مدام سوئیچ کرده و هی فیلترشکن را روشن و خاموش کنید. واقعاً که بدتر از این نمی‌شود.

خود ما که اینترنت آزاد و بدون محدودیت ، اصلی‌ترین نیازمان برای پیشبرد حرفه و کارمان است، بارها در طول روز مورد گزند قرار می‌گیریم. پیش‌تر گفتیم که ستار هاشمی، وزیر ارتباطات دولت چهاردهم نیز از رفع فیلترینگ و حذف محدودیت های اینترنتی با اجماع‌سازی و توافق‌سازی خبر داده است و این آغاز اقدامات ضروری دولت پزشکیان برای رفع وضعیت بد فعلی اینترنت کشور است. حال معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز خبر داده که رئیس جمهور به دنبال رفع این موارد است. جزئیات صحبت‌های وی را می‌توانید د ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: کارزار مطالبه رفع فیلترینگ فوری اینترنت از دولت دکتر پزشکیان کلید خورد

رئیس جمهور پیگیر رفع فیلترینگ و حذف محدودیت های اینترنتی است

حسین افشین، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت چهاردهم، امروز در یک نشست خبری با عنوان «جایزه ملی فناوری نکست ۱۴۰۳» که در محل معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود. در پرسشی از وی خواسته شده که درخصوص اینترنت طبقاتی و ارائه اینترنت بدون فیلتر به اعضای پارک فناوری اینترنت پاسخ دهد. افشین اینگونه پاسخ داد:

«اینکه چرا فقط به پارک فناوری پردیس اینترنت بدون فیلتر تعلق گرفته و برای سایر پارک‌ها لحاظ نشده است به این خاطر است که پارک پردیس تنها پارک زیرمجموعه معاونت علمی است و پیگیری‌هایی برای تحقق این امر صورت گرفته است.»

رئیس جمهور پیگیر رفع فیلترینگ و حذف محدودیت های اینترنتی است
حسین افشین در نشست خبری جایزه ملی فناوری نکست ۱۴۰۳

حسین افشین اضافه کرد: «خوشبختانه رئیس جمهور پیگیر مسئله فیلترینگ و رفع فیلترینگ است و اگر این مهم محقق شود، اینترنت طبقاتی دیگر وجود نخواهد داشت.»

معاون علمی و فناوری رئیس اظهار کرد:

«به نظر بنده اجرای اینترنت طبقاتی در پارک پردیس و برای برخی فناوران و شرکت‌ها بدسلیقگی بود و اصلاً نباید چنین چیزی اعلام می‌شد. شخصاً با اینترنت طبقاتی موافق نیستم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از پیگیری‌های رئیس جمهور برای رفع فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی چیست؟ آیا می‌توان به آینده و ازائه اینترنت آزاد امیدوار بود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر