coinex
otetmarket
propification.com

طراحی و مشخصات هواوی میت 70 پرو لو رفت؛ پرچمداری دیگر در راه است

انتظار می‌رود هواوی به‌زودی سری میت 70 پرو خود را معرفی کند. با این وجود نسبت به سری‌های قبلی اطلاعات کمی از این مجموعه منتشر شده است.

خوشبختانه امروز یک منبع جدید دست به کار شده و برخی از جزئیات طراحی و سخت افزاری سری میت 70 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشته است. بر اساس رندری که TechBoilers منتشر کرده، مهم‌ترین تغییری که ایجاد شده به قاب پشتی تعلق دارد. این دستگاه ماژول دوربین دایره‌ای را از نسل قبلی خود میت 60 پرو به ارث برده اما با حلقه شیشه‌ای بیرونی ضخیم‌تر.

فلاش LED نیز به پایین حلقه منتقل و با یک نوشته جدید همراه شده است: “AI-DC”.  احتمالا این نوشته به پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در سیستم دوربین اشاره دارد.


بیشتر بخوانید:

مشخصات هواوی میت 70 پرو

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سری میت 70 پرو قدرت خود را از چیپست جدید Kirin 9100 دریافت می‌کند. هنوز اطلاعات خاصی از این پردازنده در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که عملکرد و کارایی بهتری در مقایسه با Kirin 9000S موجود در میت 60 پرو داشته باشد.

شایعات ادعا می‌کنند که سنسور اصلی سری میت 70 پرو یک واحد 60 مگاپیکسلی است  که پیشرفت قابل توجهی نسبت به سنسور 50 مگاپیکسلی موجود در میت 60 پرو محسوب می‌شود. البته اگر این گفته‌ها درست باشند، حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز تله فوتو پریسکوپ 5 در 48 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی می‌مانند.

طراحی و مشخصات هواوی میت 70 پرو لو رفت

دوربین سلفی هم به جای واحد 32 مگاپیکسلی میت 60 پرو به سنسور 48 مگاپیکسلی ارتقا می‌یابد. یک سنسور ToF سه بعدی برای تشخیص چهره پیشرفته هم اضافه خواهد شد.

بهرحال توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان بوده و هواوی هیچ مشخصاتی از سری میت 70 پرو خود به اشتراک نگذاشته است.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر