coinex
otetmarket
propification.com

ردمی 14C به بازارهای جهانی راه یافت؛ گوشی‌ قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه

مدتی پیش شیائومی از گوشی جدید خود ردمی 14C رونمایی کرد. در واقع این گوشی با هدف ارائه ویژگی‌های قوی با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده است. گوشی جدید ردمی پس از عرضه اولیه آن 31 مارس در ویتنام، اکنون به بازارهای جهانی راه می‌یابد.

ردمی 14C با نمایشگر 6.88 اینچی Dot Drop ارائه شده که بزرگ‌ترین نمایشگر در سری Redmi Number محسوب می‌شود. نمایشگر این دستگاه صفحه‌ای عریض برای فعالیت‌های روزمره مانند تماشای ویدیو و بازی با حداکثر روشنایی 600 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد.

ردمی 14C از پردازنده مدیاتک هلیو MG81 Ultra SoC و پردازنده گرافیکی Mali G52-MC2 پشتیبانی کرده و سیستم عامل HyperOS شیائومی مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت ردمی 14C

این گوشی هوشمند با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 عرضه خواهد شد البته کاربران می‌توانند فضای ذخیره سازی را با استفاده از کارت میکرو اس دی افزایش دهند.

ردمی 14C یک دوربین دوگانه دارد که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز اضافی برای نیازهای مختلف در عکاسی، تشکیل شده است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز با پشتیبانی از HDR برای بهبود کیفیت تصویر همراه شده.

مشخصات و قیمت ردمی 14C

این دستگاه دارای یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند، متاسفانه مانند سایر گوشی‌های جدید، شارژر در جعبه موجود نیست. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در کنار، قفل AI با چهره، NFC (بسته به منطقه)، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Redmi 14C در پیکربندی‌ها و رنگ‌های مختلف (مشکی نیمه شب، بنفش رویایی، سبز مریم گلی و آبی ستاره‌ای) با قیمت اولیه 119 دلار عرضه می‌شود. البته قیمت آن ممکن است بسته به منطقه تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی14C چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر