coinex
otetmarket
propification.com

بازی های کمتر شناخته شده رایگان با الهام از پابجی، تاثیر خرید UC پابجی موبایل؟

در ژانر بتل‌رویال، معمولا تنها بازی هایی به خوبی شناخته می‌شوند که بتوانند با استفاده از تبلیغات جذاب و ساپورت های به جا و نوآوری های بارز در مقابل دیدگاه پلیر ها عرض اندام کنند، بسیاری از شما با معروف‌ترین آنان که سیره‌شان با پابجی شروع شد همانند Call Of Duty: Warzone، Fortnite, Apex Legends و غیره که نیاز به معرفی ندارند آشنا هستید. تجربه این عناوین موجب می‌شود که همواره جلوه های متفاوتی از این ژانر را شاهد باشیم یعنی همان ژانری که پابجی آن را به طور کلی متحول کرد و عمقی نوین به آن بخشید و حتی خرید uc پابجی موبایل نیز در بقیه بازی ها یک الهام بسیار جذاب ایجاد کرد که موجب شکل گرفتن دیگر بازی ها با بودجه به دست آمده از خرید یوسی بود، ولی آیا تا به حال با خود اندیشیده‌اید که بازی های بیشتری هم‌در این ژانر وجود دارند که به علت وجود بازی های بزرگتر از خود هرگز ندرخشیده‌اند ولی پر از نوآوری و خلاقیت هستند و تجربه‌ای تازه از بتل‌رویال هستند؟ در این آیتم به معرفی بهترین بازی بتل‌رویال که حداقل یک بار ارزش تجربه کردن دارند خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

●بازی Scavengers رایگان برای PC

پیچ و تاب منحصر به فرد: تمرکز بر “بقا” با تاکید زیادی بر Crafting و مدیریت منابع.

گیم پلی: شما باید به دنبال متریال، اسلحه و تجهیزات بگردید و از حریفان خود پیشی بگیرید.

چرا دست‌کم گرفته شده: هنوز در دسترسی اولیه یا Early Access است، اما دارای یک حلقه گیم پلی منحصر به فرد و استراتژیک بوده و مناسب برای کسانی که تجربه‌ای کوتاه مدت از بتل رویال را می‌پسندند.

● بازی Ring of Elysium رایگان برای PC

پیچ و تاب منحصربه‌فرد: گیم پلی متنوعی را با روش های مختلف برای فرار از منطقه در حال کوچک شدن ارائه می دهد و دارای قابلیت های جذابی از جمله اسکی، صخره نوردی، و غیره است.

گیم پلی: مبارزه سبک پابجی را همراه با مکانیک های حرکتی ماجراجویانه تر ترکیب می کند.

چرا دست‌کم شده: به دست آوردن جذابیت در برابر غول هایی مانند پابجی همواره سخت و طاقت فرسا است اما به هر حال تجربه تازه و سرگرم کننده ای را ارائه می دهد.

بازی های کمتر شناخته شده رایگان با الهام از پابجی، تاثیر خرید UC پابجی موبایل؟

● بازی Hyper Scape رایگان برای PC و PS4، Xbox One

پیچ و تاب منحصربه‌فرد: در شهری آینده نگر با نقشه های عمودی و استفاده جذاب از پارکور.

گیم پلی: سریع و اکشن با تمرکز بر حرکت و درگیری های سریع.

چرا دست‌کم گرفته شده : برای جذب مخاطبان جریان اصلی تلاش می کند اما به هر حال یک حلقه گیم پلی پویا و منحصر به فرد ارائه می دهد.

● ژانرهای دیگر الهام گرفته شده توسط PUBG:

بازی Escape from Tarkov ساخته Battlestate Games اگرچه یک بازی نبرد رویال نیست، اما Escape from Tarkov عناصر زیادی را با الهام از مکانیک‌های بقا و غارت PUBG در خود جای داده است. این شوتر واقع گرایانه و هاردکور بر بقا، پاکسازی و مبارزه با PvP/PvE تاکید دارد.

بازیHunt: Showdown ساخته Crytek این بازی عناصر بتل رویال را با محیطی با مضمون ترسناک ترکیب می‌کند که شامل پیشرفت شخصیت منحصربه‌فرد، سفارشی‌سازی سلاح، و سیستم شکار جایزه منحصربه‌فرد است.

بازی The Division 2 ساخته Ubisoft: در حالی که در درجه اول یک تیرانداز جهان باز بود، The Division 2 یک منطقه تاریک را پیاده سازی کرد، منطقه ای با قابلیت PvP که از حالت بتل رویال PUBG الهام گرفته شده بود. پلیرهامی توانند در مبارزات PvP شرکت کنند، برای غارت رقابت کنند و هیجان بقا را در مقابل سایر پلیرها تجربه کنند.

بازی های کمتر شناخته شده رایگان با الهام از پابجی، تاثیر خرید UC پابجی موبایل؟

● تاثیر پابجی در جهان بتل رویال

تاثیر PUBG بر صنعت بازی غیرقابل انکار است. موفقیت آن ژانر جدیدی را ایجاد کرد، بازی های چند نفره آنلاین را متحول کرد و توسعه دهندگان بی شماری را برای ایجاد تجربیات نوآورانه الهام بخشید. در حالی که ممکن است محبوبیت آن در سال های اخیر به دلیل ظهور سایر عناوین بتل رویال کاهش یافته باشد، تأثیر PUBG بر این صنعت جاودانه است و میراث آن همچنان به شکل گیری و رشد بهتر صنعت ادامه می دهد و موفقیت آن در موبایل و بازی های موبایلی نیز زبان‌زد است و می‌توانید برای پیشرفت آن و شکل گرفتن بازی های جدید از این دست خرید UC پابجی موبایل را از فروشگاه تخصصی سل گیم تجربه کنید. بازی‌های ذکر شده در این لیست به دلایل مختلف، برخی به دلیل عدم بازاریابی، برخی به دلیل وضعیت قرار گیری در دسترسی زودهنگام و برخی به دلیل جذابیت خاص و فوکوس روی مخاطبانی با ذائقه های خاص‌تر، همگی «دست کم گرفته می‌شوند یا به اصطلاح Underrated هستند». اما همه آن‌ها تجربه‌های گیم‌پلی قانع‌کننده‌ای را با پیچش‌های منحصربه‌فرد با الهام از سبک بتل رویال ارائه می‌کنند و خاصه تاثیر پابجی بر این ژانر هستند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر