coinex
otetmarket
propification.com

واریز دو یارانه جدید برای دهک های 1 تا 5 در ماه جاری [+ جزئیات]

در ماه جاری قرار است دو یارانه جدید برای دهک های 1 تا 5 واریز شود. گفتنی‌ست که مبلغ یکی از یارانه‌ها با یارانه کمک معیشتی ماهانه واریز می‌شود.

هرماه یارانه‌بگیران یک عدد مشخص از دولت به عنوان کمک معیشتی یارانه دریافت می‌کنند که مبلغ آن برای دهک‌های 1 تا 3 معادل 400 هزار تومان به ازای هر نفر و برای دهک‌های 4 تا 9 به ازاری هر نفر 300 هزار تومان است. اما برای ماه جاری دولت دو یارانه جدید برای دهک های 1 تا 5 درنظر گرفته است که جدای یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید: واریز یارانه معیشتی 600 هزار تومانی برای مادران آغاز شد

دو یارانه جدید برای دهک های 1 تا 5 واریز می‌شود

دهک‌های اول تا پنجم یارانه‌بگیر قرار است در ماه جاری دو یارانه دریافت کنند. یکی یارانه، یارانه معیشتی است که مبلغ آن مانند ماه‌های پیشین به علاوه مبلغی اعتبار و یارانه دیگر، یارانه تشویقی است.

یارانه معیشتی شهریورماه

این یارانه با هدف کمک به معیشت و جبریان بخشی از هزینه‌های خانوارها است. مبلغ یارانه معیشتی شهریوماه برای سه دهک اول 400 هزار تومان به علاوه 120 هزار تومان که مجموعاً 520 هزار تومان به ازای هر نفر می‌شود. ضمناً مبلغ آن به حساب سرپرست خانوار واریز شده و قابل برداشت است.

واریز دو یارانه جدید برای دهک های 1 تا 5

یارانه تشویقی شهریورماه

این یارانه با این هدف درنظر گرفته شده تا خانوارها تشویق به مصرف بهینه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها شوند. مبلغ یارانه تشویقی ماه جاری هنوز مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که مبلغ بالایی باشد. ضمناً این یارانه نیز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و قابل برداشت است.

به هر صورت هنوز از یارانه تشویقی اطلاعات دقیقی در دست نیست که به محض انتشار جزئیات، آن را منتشر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد واریز یارانه‌های جدید در شهریورماه 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر