coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ عرضه ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی در هند مشخص شد

هفته پیش مشخص شد که ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی وارد هند می‌شود. امروز تاریخ عرضه این دستگاه مشخص شد. این اولین مدل «توربو» در سری Narzo است و انتظار می‌رود با توجه به نام آن، یک گوشی متمرکز بر عملکرد باشد.

به گزارش 91mobiles، ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7300 Energy قدرت گرفته و ما در ادامه قصد داریم سایر مشخصات آن را با یکدیگر مرور کنیم.

راهنمای خرید تکراتو

ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی، 9 سپتامبر وارد بازار هند می‌شود. مراسم معرفی آن 12 ظهر به وقت محلی انجام خواهد شد. گوشی جدید ریلمی از طریق سایت هندی آمازون و فروشگاه آنلاین ریلمی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همانطور که گفته شد، ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی از چیپست مدیاتک Dimensity 7300 Energy  بهره می‌برد که به قول ریلمی سریع‌ترین چیپست در این بخش است. همچنین ادعا شده که این گوشی هوشمند در پلتفرم بنچمارک AnTuTu امتیاز 750000 را بدست آورده.

طراحی ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی

ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی با الهام گرفتن از Motorsport طراحی شده و دورنگ مشکی و زرد دارد. یک ماژول دوربین مربعی در قاب پشتی قرار گرفته که شامل سه سنسور و یک فلاش LED می‌شود، در حالی که در قسمت جلویی دارای یک صفحه نمایشگر با سوراخ پانچی شکل است. گوشی جدید ریلمی یک بدنه باریک 7.6 میلی متری دارد.

شرکت Realme همچنین اعلام کرده است که گوشی Narzo 70 Turbo 5G برای گیمرها نیز جذابیت خواهد داشت، اما جزئیات دقیقی از این ویژگی‌ها ارائه نکرده است. احتمالاً این گوشی با امکانات و سخت‌افزارهایی برای بهبود تجربه گیمینگ، مانند سیستم خنک‌کننده، عرضه خواهد شد.

طراحی ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی

پیش‌تر مشخص شد که ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی در رنگ‌های بنفش، زرد و سبز و چهار نسخه حافظه داخلی 6 گیگابایت/128 گیگابایت، فضای ذخیره سازی 8 گیگابایت/128 گیگابایت، فضای ذخیره سازی 8 گیگابایت/256 گیگابایت، و حافظه داخلی 12 گیگابایت/256 گیگابایت عرضه شود.

با توجه به جزئیات لیست دوربین FV-5، انتظار می‌رود ریلمی Narzo 70 Turbo 5G دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 یا 16 مگاپیکسلی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی نارزو 70 توربو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر