coinex
otetmarket
propification.com

افشاگری نماینده مجلس؛ طرحی با عنوان لغو فیلترینگ در مجلس وجود ندارد

یک نماینده مجلس به تازگی افشاگری کرد که هیچگونه طرحی درباره لغو فیلترینگ در مجلس وجود ندارد. با این حساب فعلاً خبری از رفع فیلترینگ نیست.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم حدود 2 هفته پیش بود که در روز اول کاری خود در وزارت ارتباطات، خبر از رفع فیلترینگ داد و گفت که این کار با اجماع‌سازی و توافق‌سازی حاصل خواهد شد. رفع فیلترینگ و حذف محدودیت‌های اینترنتی یکی از نخستین و مهمترین خواسته‌های مردم است که انتظار می‌رود دولت جدید اقدامات موثری در این مسئله مهم انجام دهد.

راهنمای خرید تکراتو

مدتی قبل نیز سایت کارزار، کارزار مطالبه رفع فیلترینگ فوری اینترنت از دولت دکتر پزشکیان را آغاز کرد. مطابق با این کارزار جدید که تا 31 شهریورماه پابرجاست و به نتیجه نهایی رسیده است ضمناً امضا این کارزار با موفقیت ثبت شده است.

با وجود اینکه اقبال رفع محدودیت‌های اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بسیار بالا بود، حال یک نماینده مجلس گفته که مسئله لغو فیلترینگ در مجلس مطرح نشده است و هیچ خبری هم از مطرح شدن این موضوع نیست.

لغو فیلترینگ در مجلس مطرح نشده است

پس از اعلام ویر ارتباطات از احتمال رفع فیلترینگ، 3 روز پیش نیز حسین افشین، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نشست جایزه ملی فناوری نکست 1403 اعلام کرد که رئیس جمهور برای رفع فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی اقدام کرده است.

با وجود اینکه هنوز امید داریم که دولت جدید حافظ حقوق مردم باش، اما ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اخبار منتشر شده مبنی بر رفع فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام را در کمیسیون امنیت ملی را تکذیب کرد.

لغو فیلترینگ در مجلس مطرح نشده است

وی در این مورد گفت:

«اساساً هیچگونه طرحی مرتبط با لغو فیلترینگ واتساپ یا اینستاگرام در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص عدم مطرح شدن طرح رفع فیلرینگ واتساپ و اینستاگرام در مجلس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر