coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات شارژ Galaxy S24 FE سامسونگ فاش شد

با استناد به برخی از گزارش‌ها احتمالا اینکه گوشی جدید Galaxy S24 FE سامسونگ در همین ماه یا نهایتاً در ماه اکتبر رونمایی شود زیاد است. این گوشی اخیراً توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده و این تأییدیه نشان داده که این مدل از شارژ بی‌سیم معکوس با قدرت 9 وات پشتیبانی می‌کند.

اما اکنون با تأییدیه جدیدی از سازمان TUV، اطلاعاتی درباره شارژ سیمی این گوشی نیز به دست آمده است که شاید برای بسیاری از کاربران جذاب نباشد. بر اساس گزارش gsmarena، قدرت شارژ سیمی گلکسی S24 FE مشابه با نسل قبلی حداکثر 25 وات می‌رسد.

راهنمای خرید تکراتو

به عبارت دیگر، این گوشی همچنان از قابلیت شارژ سریع‌تر 45 وات که در حال حاضر حداکثر توان سامسونگ محسوب می‌شود، بی‌بهره است. این اقدام سامسونگ احتمالاً به منظور کاهش هزینه‌ها انجام شده است.

Galaxy S24 FE سامسونگ با تراشه اگزینوس 2400 عرضه خواهد شد، اما نه نسخه معمولی آن. سامسونگ به دلایلی که شاید کاهش هزینه‌های خنک‌سازی یکی از آن‌ها باشد، از نسخه‌ای با سرعت کلاک پایین‌تر از این تراشه استفاده کرده است. این موضوع به معنای عملکرد ضعیف‌تر S24 FE در مقایسه با مدل اصلی گلکسی S24 است.

از نظر طراحی، گلکسی S24 FE و S23 FE احتمالاً از پشت بسیار شبیه به هم خواهند بود و تشخیص آن‌ها از یکدیگر دشوار است. البته سامسونگ ممکن است با معرفی رنگ‌های جدید که در مدل قبلی وجود نداشته‌اند، تشخیص این دو مدل را آسان‌تر کند. باید منتظر ماند و دید که چه تغییراتی در طراحی و رنگ‌بندی این گوشی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر