coinex
otetmarket
propification.com

نام اولین گوشی سه تاشو جهان تائید شد؛ به هواوی Mate XT سلام کنید

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی قصد دارد در ماه جاری میلادی در چین از اولین گوشی سه تاشو جهان رونمایی کند. طی هفته‌های اخیر، تصاویری از این دستگاه در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است، اما تا به حال نام رسمی آن تأیید نشده بود. اکنون مشخص شده که این گوشی با نام رسمی «Huawei Mate XT» معرفی خواهد شد.

گیزموچاینا گزارش کرده که این اعلامیه توسط یو ریچارد، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی و رئیس بخش راه‌حل‌های خودروی هوشمند، ارائه شده که واکنش‌های زیادی هم به دنبال داشت.

راهنمای خرید تکراتو

یو ریچارد می‌گوید Mate XT نوآورانه‌ترین و مختل‌کننده‌ترین محصول هواوی تاکنون است. او اولین گوشی سه تاشو جهان را تجسمی از داستان‌های علمی تخیلی می‌داند که ماحصل پنج سال تلاش و سرمایه‌گذاری است.  یو ریچارد تاکید کرده که این دستگاه نمایانگر اوج دستاوردهای فناوری هواوی بوده که طراحی و کارکرد آن هنوز توسط رقبا به چالش کشیده نشده است.

آنچه از اولین گوشی سه تاشو جهان یعنی هواوی Mate XT می‌دانیم

هرچند که جزئیات دقیق طراحی و پیکربندی Mate XT هنوز فاش نشده، شایعات حاکی از آن است که گوشی به صفحه نمایش سه‌گانه با قابلیت تا شدن به داخل، به خارج و طراحی دو لولایی مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود که اندازه صفحه نمایش آن در حالت کامل و باز شده، حدوداً 10 اینچ و دوربین حفره‌ای بر روی گوشه چپ دستگاه قرار گرفته باشد. هواوی میت XT با استفاده از استایلوس می‌تواند تجربه‌ای شبیه به تبلت را به ارمغان آورد و کارایی در محیط‌های اداری را بهبود بخشد.

با وجود طراحی پیچیده، انتظار می‌رود اولین گوشی سه تاشو جهان ، Mate XT، از نظر ضخامت نیز بسیار مطلوب باشد؛ به طوری که در حالت باز حدود 5 میلی‌متر و در حالت بسته حدود 15 میلی‌متر ضخامت داشته باشد، که آن را به دستگاهی باریک و قابل حمل تبدیل می‌کند. همچنین، مجموعه دوربین پشتی احتمالاً شامل یک ماژول دایره‌ای شکل در مرکز مشابه سری Mate 50 و با یک حلقه تزیینی اطراف دوربین خواهد بود.

به اولین گوشی سه تاشو جهان (هواوی Mate XT) سلام کنید؛ آنچه تاکنون می‌دانیم

تاریخ عرضه هواوی Mate XT

انتظار می‌رود Mate XT از پردازنده سری Kirin 9 بهره‌مند باشد که عملکرد و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه در ماه سپتامبر در چین رونمایی خواهد شد، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه جهانی آن در دست نیست.

هواوی قرار است در تاریخ 10 سپتامبر، در مراسم «Huawei Meet the Extraordinary Brand Ceremony» و کنفرانس «Hongmeng Intelligent Driving New Product Launch» که ساعت 14:30 برگزار می‌شود، از Mate XT و دیگر محصولات جدید خود از جمله سری هواوی نوا 13، ساعت‌های هوشمند جدید، Zhijie R7 و نسخه پنج‌نفره Wenjie M9 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر