coinex
otetmarket
propification.com

تبلیغ شارژ کارت سوخت و سودهای میلیاردی [+ عکس]

این روزها کلاهبرداری عجیبی با عنوان تبلیغ شارژ کارت سوخت در پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین گسترش یافته که لازم است کاربران هوشیار باشند.

در کنار همه کلاهبرداری‌هایی که تاکنون به آنها اشاره کرده‌ایم، کلاهبرداری با تبلیغ شارژ کارت سوخت نیز پدید آمده که باید نسبت به خطرات آن آگاه و هوشیار باشید. سهمیه سوخت هر فرد برای خودرو سواری تک‌سوز 60 لیتر دولتی و 100 لیتر آزاد است که در کارت‌های سوخت به صورت ماهانه شارژ می‌شود. این میزان سوخت برای بسیاری از شهروندان مانند افرادی که مسافرکشی می‌کنند یا سفرهای کاری دارند، کافی نیست و قطعاً پس از اتمام سهمیه سوخت ماهانه برای دریافت سوخت تقلا می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

اخیراً در فضای مجازی و پلتفرم‌های آنلاین تبلیغات، شاهد انتشار تبلیغاتی با محوریت فروش یا شارژ کارت سوخت هستیم که توسط افراد شیاد و کلاهبردار پای‌ریزی شده و نیتی جز کلاهبرداری از شما ندارند. در ادامه با جزئیات خبر همراه تکراتو باشید.

روزگار خودرو گفت که در تماس با یکی از کلاهبرداران مشخص شد که این فرد به ازای 1 سال شارژ کارت سوخت، مبلغ 3 میلیون تومان از یک نفر دریافت کرده است.

تبلیغ شارژ کارت سوخت و سودهای میلیاردی

افرادی که سهمیه سوخت ماهانه 160 لیتری خود را تمام کرده‌اند، لزوم است نسبت به تبلیغات سارژ کارت سوخت هوشیار باشند. فرد آگهی‌دهنده در تبلیغات خود گفته است که به ازای دریافت مبلغی 500 هزار لیتر بنزین دولتی و 300 لیتر بنزین آزاد به کارت سوخت مشتری واریز می‌کند. به طور کلی یعنی با ۳ میلیون تومان ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۳۶۰۰ لیتر بنزین آزاد داده می‌شود.

با این وجود بازار جدیدی بوجود آمده است که احتمال در دام افتادن در آن بسیار زیاد است. در تصویر زیر یک نمونه از این تبلیغ را مشاهده می‌کنید:

تبلیغ شارژ کارت سوخت و سودهای میلیاردی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کلاهبرداری‌های فضای مجازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر