coinex
otetmarket
propification.com

اولین تبلیغ و تصویر واقعی از هواوی میت XT منتشر شد؛ ویدئو

هوآوی به زودی در تاریخ 10 سپتامبر از گوشی جدید خود به نام Huawei Mate XT رونمایی خواهد کرد. طراحی خلاقانه‌ی هواوی میت XT که به آن عنوان نوآورانه‌ترین محصول شرکت را داده، به کاربر اجازه می‌دهد در شکل‌های مختلف از آن استفاده کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از یک گوشی هوشمند و تبلت ارائه می‌دهد.

به گزارش gizmochina، هواوی میت XT در حالت کاملا باز به 10 اینچ می‌رسد و به لحاظ سایز دقیقا حس استفاده از تبلت را ارائه می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل HarmonyOS قدرت می‌گیرد که ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای استفاده چندگانه ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

اولین تبلیغ هواوی میت XT با حضور بازیگر معروف چینی

بازیگر مشهور چینی، یانگ می، با حضور در تبلیغات این گوشی به بررسی ویژگی‌های ابعاد، ضخامت و مکانیزم خلاقانه تاشو Mate XT پرداخته و از زیبایی و کارایی این گوشی گفته است.

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی، عنوان کرد که این محصول نتیجه پنج سال تحقیق و توسعه است و آن را یک شاهکار توصیف کرد. وی افزود: “این محصولی است که علم تخیلی را به واقعیت تبدیل می‌کند و استاندارد جدیدی در فناوری گوشی‌های تاشو خواهد بود.”

صفحه‌نمایش این گوشی توسط شرکت BOE تولید شده و گفته می‌شود که در حالت باز و تمام شده، ضخامت آن کمتر از 5 میلی‌متر است. این ویژگی‌ها به همراه دوربین با طراحی جدید، Mate XT را به یکی از برجسته‌ترین محصولات بازار فناوری تبدیل می‌کند بطوریکه که انتظار می‌رود بزودی در دسته‌بندی بهترین گوشی های هواوی 2024 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر