coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو سامسونگ و احتمال رونمایی آن در نمایشگاه MWC 2017

ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو سامسونگ و احتمال رونمایی آن در نمایشگاه MWC 2017

ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو سامسونگ، محصول جدیدی است که احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود.

سامسونگ در بازار ردیاب های تناسب اندام، فعلا گیر فیت 2 را دارد. با این حال ممکن است که شرکت سامسونگ بخواهد روی یک ردیاب تناسب اندام دیگر نیز کار کند.
اخیرا در وب سایت Galaxyclub (از طریق SamMobile) خبری منتشر شده است که شرکت سامسونگ یک نام تجاری به نام گیر فیت پرو (Gear Fit Pro) در قاره اروپا ثبت کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به یک ردیاب تناسب اندام جدید است که هنوز رونمایی نشده است.

هنوز مشخص نیست که ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو (Gear Fit Pro) چه ویژگی ها و قابلیت هایی خواهد داشت؛ اما از وجود پرو (Pro) در ادامه نام مدل این ردیاب جدید، ما این طور تصور می کنیم که احتمالا این مدل نسبت به مدل قبلی گیر فیت 2 (Gear Fit 2) ویژگی های ارتقا یافته بیشتری خواهد داشت یا احتمالا جانشینی برای گیر فیت 2 خواهد بود که نام آن تغییر کرده است.

زمان رونمایی از ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو سامسونگ

ما از زمان رونمایی این دستگاه ردیاب جدید مطمئن نیستیم؛ اما احتمالا در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) بتوانیم اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آوریم.

شرکت سامسونگ اخیرا تایید کرده است که گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی نخواهد کرد؛ اما به احتمال زیاد شرکت سامسونگ، دستگاه های دیگری را برای نمایش در این نمایشگاه نظیر تبلت های جدید، گوشی های میان رده و یا مانند این را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین فرصت خوبی است که این شرکت، گچت پوشیدنی جدیدی مثل گیر فیت پرو (Gear Fit Pro) را رونمایی کند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد و شرکت سامسونگ از ردیاب تناسب اندام جدیدش در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند. باید تا زمان نمایشگاه منتظر بمانیم و اخبار را دنبال کنیم تا ببینیم سامسونگ چه خواهد کرد.

.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر