coinex
otetmarket
propification.com

وان پلاس ایس 5 پرو با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو از مشخصات کلیدی وان پلاس ایس 5 پرو و وان پلاس ایس 5 پرده برداشت.

اگر به یاد داشته باشید، هفته گذشته افشاگری به نام اسمارت پیکاچو (Smart Pikachu) ادعا کرد که سری وان پلاس ایس 5 در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد. او همچنین گفت که دو عضو این سری یعنی وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro به طور مستقیم با گوشی‌های هوشمند ردمی K80 و ردمی K80 Pro وارد رقابت خواهند شد. حال، امروز افشاگر دیگری به نام Digital Chat Station، پستی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده و در آن از جزئیات کلیدی هر دو دستگاه پرده برداشته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو و وان پلاس ایس 5

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station و به گزارش وب‌سایت gizmochina، گوشی وان پلاس Ace 5 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز می‌شود، در حالی که نسخه برتر یعنی وان پلاس ایس 5 پرو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود. در نتیجه، انتظار می‌رود که هر دو گوشی رقیب اصلی Redmi K80 و Redmi K80 Pro در بازار بشوند؛ چرا که پیش‌بینی می‌شود این دو گوشی نیز با چیپست‌های مشابه در حوالی همان ماه نوامبر به بازار عرضه شوند.

وان پلاس ایس 5 پرو

از سوی دیگر، گفته می‌شود که دو گوشی OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro دارای باتری سیلیکونی با چگالی بالا و ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. همچنین هر دو دستگاه به پنل سفارشی سازی شده X2 8T LTPO برند BOE با وضوح 1.5K مجهز خواهند شد. این صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های بسیار نازکی از هر چهار طرف احاطه خواهد شد و برای دوام بیشتر نیز از قاب وسط فلزی استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود که سری وان پلاس Ace 5 از تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی بدون لنز پریسکوپ برخودار باشد. برای حفظ امنیت کاربران نیز هر دو دستگاه دارای حسگر اثر انگشت نوری (اپتیکال) خواهند بود. علاوه بر این، در گزارش‌های قبلی ادعا شده است که نسخه پرو این سری از ساختار سرامیکی برخوردار خواهد بود.

حدس زده می‌شود که OnePlus Ace 5 در بازار جهانی به OnePlus 13R تغییر نام خواهد داد. با این حال، ممکن است که وان پلاس Ace 5 پرو در انحصار بازار چین باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دو گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس ایس 5 پرو و وان پلاس ایس 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر