coinex
otetmarket
propification.com

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید هواوی میت XT طراحی پشت دستگاه را به نمایش گذاشت [+ ویدیو]

هواوی در حال آماده‌سازی برای معرفی اولین گوشی هوشمند سه‌تاشو این شرکت در تاریخ 10 سپتامبر است. برهمین اساس کمپین تبلیغاتی این دستگاه هم دست به کار شده و تیزر تبلیغاتی جدید هواوی میت XT را به نمایش گذاشته است.

پیش از این نیز ویدئویی منتشر شده بود که بازیگر معروف چینی به توضیح این محصول می‌پرداخت. به گزارش gsmarena، تیزر ویدیویی جدید هواوی میت XT با عنوان اولین گوشی سه تاشو جهان نمای پشتی را به نمایش می‌گذارد.

راهنمای خرید تکراتو

تیزر تبلیغاتی جدید هواوی میت XT با حضور اندی لائو

این ویدیو با حضور اندی لائو، بازیگر، خواننده-ترانه‌سرا و تهیه‌کننده فیلم که به عنوان سفیر برند “Ultimate Design” هواوی معرفی شده، ارائه می‌شود. پشتی Mate XT از چرم گیاهی با یک جزیره دوربین هشت‌ضلعی است که تفاوت زیادی با Mate 60 RS Ultimate ندارد.

نمای نزدیکی از پشت Mate XT نشان می‌دهد که این دستگاه چهار دوربین دارد که یکی از آن‌ها ماژول پریسکوپی است، اما فعلاً جزئیاتی درباره‌ حسگرهای آن اعلام نشده است. در بخش دیگری از ویدیو، این دستگاه در حالت باز شده آن به نمایش در می‌آید که بر پروفایل فوق‌العاده باریک آن تأکید می‌شود.

طبق آخرین شایعات، Mate XT دارای صفحه‌نمایش تاشوی 10 اینچی، چیپ‌ست Kirin با قابلیت 5G، و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت این گوشی هوشمند سه‌تاشو در حدود 16,000-17,000 یوان (معادل 2,250-2,400 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر