coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات بیشتری از نمایشگر وان پلاس 13 فاش شد؛ روشنایی بیشتر و تجربه کاربری بهتر

گزارش‌های جدید از افزایش روشنایی نمایشگر وان پلاس 13 خبر می‌دهند. کار کردن با نمایشگری که روشنایی بالایی دارد، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و استفاده از گوشی در محیط‌های روشن و زیر نور آفتاب را راحت‌تر می‌کند.

به گزارش phonearena، اخیرا اطلاعات زیادی درباره وان پلاس 13 که پرچمدار بعدی این کمپانی خواهد بود، فاش می‌شود. این روزها بسیاری از افراد در سراسر جهان روی رویداد معرفی سری آیفون 16 متمرکز شده‌اند؛ با این حال، طرفداران برند وان پلاس از هر خبری پیرامون گوشی های این کمپانی استقبال می‌کنند. درواقع می‌توان گفت که وان پلاس، ایجاد هیاهو درباره پرچمدار جدیدش را شروع کرده و رسما اعلام کرده است که گوشی وان پلاس 13 به صفحه نمایشگر BOE OLED مجهز می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر وان پلاس 13

نمایشگرهای BOE OLED از ماه آینده عرضه می‌شوند. در کنفرانس نوآوری جهانی BOE که در چین برگزار می‌شود، اعلام شد که نسل بعدی نمایشگر سری پرجمدار X BOE ماه آینده معرفی می‌شود. کمپانی BOE طی این رویداد اعلام کرد که این نوع نمایشگر با یک گوشی وان پلاس جدید کار خود را آغاز می‌کند.

نمایشگر وان پلاس 13
نمایشگر وان پلاس 13

لی جی (Li Jie) از مدیران بلندپایه وان پلاس، اعلامیه‌ی BOE را تایید و اعلام کرد که گوشی بعدی وان پلاس از نمایشگر پرچمدار BOE برخوردار می‌شود. لی جی همچنین اشاره کرد که که اولین نسل نمایشگر BOE که در گوشی وان پلاس 12 استفاده شده بود، مورد استقبال قرار گرفت و تحسین کاربران را برانگیخت. علاوه‌براین، این نمایشگر دارای رتبه DisplayMate A Plus است و از بهترین نمایشگرها در بازار گوشی‌های پرچمدار به حساب می‌آید.

در اینجا باید اشاره کنیم که پست‌ها و اعلامیه‌ها رسما به نام وان پلاس 13 اشاره نکردند، اما وقتی صحبت از گوشی بعدی وان پلاس و نمایشگر پرچمدار BOE به میان باشد، به‌راحتی می‌توان حدس زد که پای وان پلاس 13 به میان خواهد بود. همچنین، گزارش‌های جدید با شایعات قبلی درباره وان پلاس 13 همخوانی دارند. بنابراین، به نظر می‌رسد که وان پلاس 13 به نمایشگر جدید و پرچمدار BOE X2 مجهز می‌شود.

این پنل نمایشگر جدید، روشنایی بالاتری خواهد داشت. همچنین، از ویژگی‌های بیشتری برای محافظت از چشم برخوردار شده تا کاربران بتوانند بدون احساس درد یا خستگی چشم، مدت زمان طولانی‌تری با گوشی کار کنند.

روشنایی نمایشگر وان پلاس 12 در حالت حداکثری به 4500 نیت می‌رسد. همچنین از تاییدیه محافظت از چشم TÜVRheinland برخوردار است. این یعنی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در نور آبی کم و سو سو زدن دارد. بنابراین، منطقی است که انتظار داشته باشیم نمایشگر وان پلاس 13 از این جهات بهتر از وان پلاس 12 باشد.

تاریخ عرضه وان پلاس 13

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 13 در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) در چین عرضه شود. این یعنی احتمالا در دسامبر 2024 (آذر تا اوایل دی) به سایر نقاط جهان می‌رسد.

نظر شما درباره پنل نمایشگر وان پلاس 13 چیست؟ آیا این میزان بهبود را ضروری می‌دانید؟ دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر