coinex
otetmarket
propification.com

تبلت گیمینگ رد مجیک با طراحی شفاف معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

تبلت گیمینگ رد مجیک در دو نسخه پایه و 3 بعدی به بازار عرضه شد. رد مجیک برای اولین بار از طراحی شفاف برای پنل پشتی این دستگاه استفاده کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، برند رد مجیک امروز با Red Magic Gaming Tablet Pro دامنه تبلت‌های خود را گسترش داده است. این دستگاه در دو نسخه با مشخصات متفاوت به بازار عرضه شده و همان‌طور که از نام آن پیداست، تمرکز اصلی در توسعه آن بر روی بازی و عملکرد بوده است. مشخصه قابل توجه دیگر این تبلت، طراحی شفاف در پنل پشتی است که برای اولین بار در بخش تبلت‌های گیمینگ به کار گرفته شده است. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت جدید رد مجیک می‌پردازیم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک

همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، تبلت رد مجیک گیمینگ پرو از طراحی شفاف Deterium برخوردار است. در سمت چپ پنل پشتی این تبلت یک نوار شفاف دیده می‌شود که حسگر دوربین و فلاش LED را در بالای خود جای داده و در زیر آن برد مدار در پس‌زمینه با نوشته‌هایی مانند نام پردازنده، سیستم خنک‌کننده و نام تجاری برند (با قابلیت تعویض رنگ و روشن/خاموش شدن) به چشم می‌خورد. جنس پنل پشتی فلزی است و برای قاب وسط نیز از آلومینیوم CNC استفاده شده است.

تبلت گیمینگ رد مجیک

تبلت گیمینگ Red Magic Pro دارای یک صفحه نمایش 10.9 اینچی با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی 144 هرتزی است که نوید یک تجربه بصری واضح و فراگیر را می‌دهد. از سوی دیگر، نسخه 3D Explorer دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی است که بین حالت‌های 2 بعدی و 3 بعدی جابجا می‌شود.

تبلت Red Magic Gaming Pro در بخش سخت افزار به نسخه پیشرو تراشه Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام مجهز شده و 3D Explorer نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام نیرو می‌گیرد. این دستگاه از حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند و با وجود یک کانال هوای گردش داخلی سه بعدی، یک لوله حرارتی سه بعدی و یک آلیاژ بزرگ زیر صفحه نمایش، عملکرد بسیار خوبی در دفع گرما و اتلاف حرارت دارد.

انرژی مورد نیاز این تبلت انرژی از طریق یک باتری 10100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی تامین می‌شود. البته شایان ذکر است که نسخه 3D Explorer با حداکثر توان 66 وات شارژ می‌شود و با شبکه 5G نیز سازگار است.

تبلت گیمینگ رد مجیک
Red Magic Gaming Tablet Pro

علیرغم اینکه Red Magic Gaming Tablet Pro به عنوان یک محصول گیمینگ معرفی شده، اما سیستم دوربین، با حضور یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو به خوبی از پس ثبت تصاویر باکیفیت برمی‌آید. در نسخه 3D Explorer نیز از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته شده است. برای پخش صدا هم در هر دو دستگاه اسپیکرهای 4 کانالی تعبیه شده است.

قیمت تبلت گیمینگ رد مجیک

تبلت گیمینگ رد مجیک پرو با برچسب قیمتی 4099 یوان و 4599 یوان برای نسخه‌های 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. یک پیکربندی برتر با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که قیمت آن برابر 5699 یوان است. در عین حال، نسخه 3 بعدی این تبلت با قیمت 6499 یوان و 7299 یوان به ترتیب برای نسخه‌های 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت گیمینگ رد مجیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر