coinex
otetmarket
propification.com

وان پلاس پد 2 به‌روزرسانی OxygenOS 14.1.0.402 را دریافت می‌کند

وان پلاس پد 2 به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی که OxygenOS 14.1.0.402 را به همراه دارد، از هند شروع شده و در ادامه به صورت مرحله‌ای در دیگر مناطق منتشر خواهد شد.بر اساس گزارش gizmochina، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید در بخش سیستم تغییراتی را ایجاد می‌کند. به طور مثال هنگام باز یا بسته شدن پنل تنظیمات سریع، مشکل جلوه‌های انیمیشن انتقال را برطرف کرده و یا مشکلی را که ممکن است باعث شود صفحه در حالت Eye Comfort قرمز یا تار شود از میان برمی‌دارد.

اگر برای شما هم پیش آمده که نتوانید قفل برنامه‌هایی را که با گذرواژه/گذرواژه الفبایی 4 تا 16 رقمی قفل شده‌اند را باز کنید، نگران نباشید به‌روزرسانی جدید علاوه بر حل این، مشکلی را برطرف می‌کند که در آن ممکن است نتوانید از بازگشایی با چهره استفاده کنید و اگر دستگاه برای کمتر از 24 ساعت قفل شده است، یک درخواست قفل امنیتی دریافت کنید.

راهنمای خرید تکراتو

همچنین یک مشکل را حل می‌کند که ممکن است نمایشگر هنگام افزودن یک دستگاه جدید در “تنظیمات – اتصال و اشتراک گذاری – اتصال چند صفحه” رخ دهد. پس از آن به بخش صوتی می‌رسیم؛ به‌روزرسانی جدید جلوه‌های صوتی را برای تجربه بهتر پخش صدا و تصویر ارتقا می‌دهد.

این به‌روزرسانی همچنین برنامه AI Studio را به وان پلاس پد 2 اضافه می‌کند که خدمات جذاب تولید تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بخش لوازم جانبی هم تجربه کنترل لمسی را برای پد لمسی صفحه کلید بهبود می‌بخشد.

برای بررسی و نصب به‌روزرسانی در وان پلاس پد 2 خود، با باز کردن برنامه تنظیمات شروع کنید. سپس به پایین بروید و «درباره دستگاه» را انتخاب کنید. روی نوار آبی رنگ در بالا ضربه بزنید و در صورت موجود بودن آپدیت، می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر