coinex
otetmarket
propification.com

تماشا کنید: اولین عکس گلکسی Z Fold Special Edition منتشر شد

به‌تازگی تصویری در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود اولین عکس گلکسی Z Fold Special Edition است.

همان‌طور که بسیاری از طرفداران سامسونگ می‌دانند، این کمپانی قصد دارد قبل از پایان سال 2024، یک گوشی تاشوی جدید را عرضه کند که به خانواده گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 اضافه می‌شود. به گزارش sammobile و منابع معتبر دیگر، این گوشی مرموز سامسونگ با نام Galaxy Z Fold Special Edition شناخته می‌شود و براساس شایعات، باریکترین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات بیشتر از اولین عکس گلکسی Z Fold Special Edition

تاکنون هیچ تصویری از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن منتشر نشده بود و حالا به‌لطف خبرگزاری Android Headlines، اولین عکس از این گوشی را در اختیار داریم.

برجسته‌ترین ویژگی این گوشی تاشوی جدید، طراحی باریک است. گفته شده که گلکسی Z Fold Special Edition در حالت باز شده، تنها 4.9 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. تصویر فاش شده نیز به‌خوبی گویای این ادعا و طراحی باریک است. در عکس گلکسی Z Fold Special Edition می‌بینیم که این گوشی کمی باریکتر از گلکسی زد فولد 6 است.

اولین عکس گلکسی Z Fold Special Edition

به غیر از طراحی باریک گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن، نکته دیگری نیز در این عکس به چشم می‌خورد و آن‌هم بیرون‌زدگی لنزهای دوربین است. برجستگی دوربین در این گوشی تاشوی جدید، بیشتر از گوشی‌های دیگری است که در سال‌های اخیر از سامسونگ دیده‌ایم.

این میزان برجستگی و بیرون‌زدگی ماژول دوربین این‌روزها غیرمعمول است؛ اما یک دلیل منطقی برای آن وجود دارد. شایعات حاکی از آن هستند که گوشی تاشوی گلکسی Z Fold Special Editon به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل مجهز خواهد شد. قرار گرفتن این لنز در بدنه‌ای باریک، قطعا به بیرون‌زدگی ماژول دوربین منجر می‌شود.

این احتمال وجود دارد که برای گوشی گلکسی زد فولد جدید از یک لنز سلفی 5 مگاپیکسل استفاده شود که زیر پنل نمایشگر تاشوی داخلی قرار می‌گیرد.

ویژگی مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، ظاهر فلزی پنل پشتی ست. منابع هنوز اطلاعاتی درباره جنس پنل پشتی که از شیشه است یا فلز، منتشر نکرده‌اند؛ اما چیزی که در تصویر به چشم می‌خورد، شبیه به فلز به نظر می‌رسد.

همچنین، مشخص نیست که گلکسی زد فولد Special Edition در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود. حتی اگر گزینه‌های رنگی دیگری هم وجود داشته باشند، باز هم مشخص نیست که فقط رنگ مشکی آن از بافت فلزی برخوردار شده یا سایر رنگ‌ها هم چنین طراحی دارند؛ مثل گلکسی زد فولد 6 در رنگ Crafted Black که تنها گزینه‌ی رنگی با ظاهر فیبر کربن است.

در مجموع، عکس گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن نشان می‌دهد که این گوشی شباهت کلی به گلکسی Z Fold 6 دارد؛ به غیر از ماژول دوربین و فرم فاکتور باریک. فریم مستطیلی با گوشه‌های تیز نیز شباهت زیادی به گلکسی فولد 6 دارد.

گوشی تاشوی گلکسی زد فولد SE از نسبت تصویر عریض‌تری نسبت به زد فولد 6 برخوردار شده؛ اما در این تصویر به‌سختی می‌توان این موضوع را تشخیص داد. متاسفانه، این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی Galaxy Z Fold SE را در بازارهای محدودی عرضه کند. گفته می‌شود که این اسمارت فون جدید احتمالا در اواخر ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

شما چه نکاتی را در عکس گلکسی Z Fold Special Edition می‌بینید؟ آیا این گوشی می‌تواند رقابت را برای سایر برندهای تولیدکننده گوشی تاشو دشوار کند؟ دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر