coinex
otetmarket
propification.com

آنر پلی 9T به عنوان یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

شرکت آنر امروز در سکوت خبری از گوشی ارزانقیمت آنر پلی 9T در بازار چین رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند باتری بزرگ برخوردار است.

همان‌طور که می‌دانید آنر به تازگی از محصولات جدید خود مانند گوشی پرچمدار آنر Magic V3 در بازار جهانی رونمایی کرده است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این برند در بازار داخلی خود یعنی چین نیز فعالیت‌هایی داشته و یک گوشی ارزان قیمت و اقتصادی را به بازار چین عرضه کرده است. این گوشی Honor Play 9T نام دارد و در عین خوش قیمت بودن از باتری بزرگ و یک‌سری ویژگی‌های قابل توجه دیگر برخودار است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آنر پلی 9T

گوشی جدید آنر به‌ عنوان جانشین مستقیم آنر Play 8T که در سال 2023 عرضه شد، وارد بازار شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.77 اینچی TFT LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. آنر Play 9T در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی سیمی انرژی می‌گیرد.

آنر پلی 9T
Honor Play 9T

برای عکاسی و تصویریرداری، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با زوم دیجیتال 8 برابر) به همراه یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده و در پنل جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر پلی ۹ تی می‌توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res با افزایش حجم 300 درصد، پوسته سفارشی Magic OS 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و امکان افزایش رم تا 8 گیگابایت (از طریق رم مجازی) اشاره کرد. بنابراین همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آنر Play 9T حداقل از نظر باتری، سرعت شارژ و دوربین کاملاً شبیه به آنر 8T به نظر می‌رسد. با این حال، شرکت سازنده در فرآیند تولید این گوشی به سمت تراشه‌های اسنپدراگون سوق یافته است.

رنگبندی و قیمت آنر Play 9T

گوشی آنر پلی 9T در چندین رنگ متنوع و چشم‌نواز یعنی مشکی، سفید و سبز در بازار چین عرضه شده است. نسخه پایه این گوشی با 8 گیابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمت اولیه 999 یوانی (تقریبا معادل 141 دلار آمریکا) در بازار چین به فروش می‌رسد. دو نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب 1099 یوان و 1299 یوان (تقریبا معادل 155 و 183 دلار آمریکا) قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو‌ درباره گوشی آنر پلی 9T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر