coinex
otetmarket
propification.com

تب S10 سامسونگ به کلید اختصاصی گلکسی AI مجهز می‌شود

بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ گلکسی AI را موتور موفقیت خود می‌داند. این بار در اقدامی جالب این شرکت برای گلکسی تب S10 کلید اختصاصی گلکسی AI را طراحی کرده تا دسترسی کاربران را به این ویژگی تسهیل کند.

به گزارش sammobile، سامسونگ همواره در تلاش بوده تا با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، محصولات خود را به سطحی جدید برساند. در طول سال 2024، این شرکت قابلیت‌های هوش مصنوعی را در اکثر دستگاه‌های خود، از گوشی‌های سری گلکسی گرفته تا لوازم خانگی Bespoke، به کار گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

در جدیدترین گام خود، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای افزودن کلیدی اختصاصی برای دسترسی سریع‌تر به مجموعه هوش مصنوعی گلکسی در کیبوردهای مخصوص گلکسی تب S10 و کاربران DeX است. طبق گزارش‌های منتشرشده، این کلید هوش مصنوعی می‌تواند تجربه کار با تبلت‌های گلکسی را دگرگون کند.

کلید اختصاصی گلکسی AI در کیبوردهای جدید سامسونگ

سامسونگ سال‌ها است که کیبوردهای بلوتوثی برای DeX، ویندوز و مک عرضه می‌کند و همچنین جلدهای کیبوردی که می‌توانند تبلت‌های پرچمدار گلکسی را به جایگزین لپ‌تاپ تبدیل کنند. حالا که سری گلکسی تب S10 در راه است، شایعات جدیدی از منبع معتبر WinFuture نشان می‌دهد که سامسونگ به دنبال افزودن کلید اختصاصی هوش مصنوعی به کیبوردهای بلوتوثی و جلدهای کیبوردی خود است.

تصاویر اولیه نشان می‌دهد که این کلید جدید، لوگوی هوش مصنوعی گلکسی را بر خود دارد و احتمالاً بین کلید اسپیس (Space) و کلید Alt در سمت راست جلد کیبورد گلکسی تب S10 قرار می‌گیرد.

کارکرد چندمنظوره کلید اختصاصی گلکسی AI

گزارش‌ها حاکی از آن است که سری جدید گلکسی تب S10 شامل دو مدل خواهد بود: مدل +S10 و مدل Ultra. هر دو مدل با لوازم جانبی کیبوردی جدید سازگار خواهند بود و کلید هوش مصنوعی شاید مهم‌ترین ویژگی متمایزکننده این کیبوردها از مدل‌های پیشین باشد.

تب S10 سامسونگ به کلید اختصاصی گلکسی AI مجهز می‌شود

هرچند هنوز مشخص نیست که این کلید دقیقاً چه کاربردی خواهد داشت، اما با توجه به تمرکز سامسونگ بر مجموعه هوش مصنوعی گلکسی، این کلید می‌تواند دسترسی سریع‌تری به قابلیت‌های هوش مصنوعی ارائه کند. این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند هر کدام از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را به دلخواه به این کلید اختصاص دهند.

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که سامسونگ برای جایگزینی این کلید، مجبور به حذف یکی از کلیدهای فعلی خواهد شد. طبق تصاویر اولیه، این کلید جدید احتمالاً به جای کلید “Lang” (تغییر زبان) در کیبوردهای سری گلکسی تب S9 قرار خواهد گرفت. این کلید در کیبوردهای قبلی برای تغییر زبان ورودی استفاده می‌شد، اما ممکن است سامسونگ این قابلیت را برای کلید هوش مصنوعی قربانی کند.

تب S10 سامسونگ به کلید اختصاصی گلکسی AI مجهز می‌شود

نتیجه‌گیری

با این که هنوز جزئیات کامل از عملکرد دقیق این کلید مشخص نشده است، ورود کلید هوش مصنوعی به کیبوردهای جدید گلکسی می‌تواند تجربه کاربری این تبلت‌های پرچمدار را به سطحی جدید برساند و کاربران را با قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ بیش از پیش آشنا کند. باید منتظر ماند و دید که این کلید چه امکاناتی را به کاربران ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر