coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro فاش شد

وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro تا پایان سال 2024 در چین معرفی خواهند شد. این دو دستگاه در واقع قدرتمندترین و گران‌ترین گوشی‌های هوشمندی هستند که وان‌پلاس تاکنون تولید کرده است.

به گزارش phonearena، دیجیتال چت استیشن، اطلاعات جدیدی راجع به پرچمداران آتی وان پلاس ارائه کرده است. طبق اعلام این منبع وان پلاس Ace 5 Pro به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد شد. این در حالیست که مدل پایه این مجموعه از اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد تا به‌صرفه‌تر باشد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro

این مشاور معتبر همچنین عنوان کرد که خانواده جدید وان پلاس دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی بدون لنز پریسکوپ هستند. آنها همچنین با حسگر اثر انگشت نوری بسیار نازک و باتری‌های عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد که برای یک پرچمدار بسیار نادر است.

در این گزارش اشاره شده که وان‌پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro دارای صفحه نمایش تخت 1.5K 8T LTPO OLED هستند که با حاشیه‌هایی بسیار نازک از هر چهار طرف احاطه شدند. گفته می‌شود که این نمایشگرها توسط BOE ساخته می‌شوند.

شایعات قبلی ادعا می‌کنند که Ace 5 Pro دارای ساختار سرامیکی است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد طراحی مدل وانیلی وجود ندارد.

اگرچه Ace 5 و Ace 5 Pro در ابتدا در چین معرفی خواهند شد، اما قطعا وان‌پلاس به‌زودی آنها را با نام‌های متفاوت وارد بازارهای بین‌المللی خواهد کرد.  ظاهرا وان‌پلاس Ace 5 در سراسر جهان با نام وان پلاس 13R عرضه خواهد شد اما مدل پرو شاید در انحصار بازار چین باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر