coinex
otetmarket
propification.com

تماشا کنید: رندرهای گلکسی S24 FE در چهار رنگ منتشر شد

سامسونگ خود را برای رونمایی از گوشی رده‌بالای Galaxy S24 FE آماده می‌کند و هر روز اخبار بیشتری از این اسمارت فون منتشر می‌شود. به‌تازگی تصاویری از رندرهای گلکسی S24 FE منتشر شده که این گوشی را در چهار رنگ نمایش می‌دهد.

به گزارش gsmarena، رنگ بندی گلکسی S24 FE در رندرهای فاش شده، شامل رنگ‌های آبی، گرافیت، سبز و زرد می‌شود. البته، تنوع رنگی سفید هم به احتمال زیاد عرضه خواهد شد؛ اما در این رندرها، خبری از طراحی سفید نیست.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی S23 FE دارد و در نگاه اول، یا حتی دوم نمی‌توان این دو گوشی را از هم تشخیص داد. سامسونگ احتمالا به این نتیجه رسیده که نباید به ترکیب برنده‌ی خود دست بزند و تا جایی که رسما صدای اعتراض علاقه‌مندان بلند نشود، از همین سبک طراحی استفاده خواهد کرد. همان‌طور که در رندرهای گلکسی S24 FE مشاهده می‌کنید، حتی محل قرار گرفتن فلش LED هم مثل گلکسی S23 FE است.

اصلی‌ترین چیزی که در ظاهر گوشی به‌ چشم می‌خورد و S24 FE را از نسل قبلی متمایز می‌کند، فریم آلومینیومی تخت است. به نظر می‌رسد حاشیه‌های دو طرف گوشی حدود 1.99 میلی‌متر باشد. جنش پنل پشتی هم از شیشه خواهد بود.

براساس گزارش‌ها، گلکسی S24 FE به نمایشگر 6.7 اینچ +FHD مجهز می‌شود که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به 1900 نیت می‌رسد. این نمایشگر با گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. گلکسی S24 FE احتمالا به نسخه‌ای آندرکلاک شده از تراشه اگزینوس 2400 مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی S24 FE می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسل با زوم 3x اشاره کرد. این اسمارت فون رده بالا از توان شارژ 25 وات سیمی و 15 وات وایرلس پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی S24 FE اوایل مهر ماه سال گذشته رونمایی شده بود. این احتمال وجود دارد که گلکسی S24 FE نیز در همین بازه زمانی معرفی شود.

نظر شما درباره رندرهای گلکسی S24 FE چیست؟ از نظر شما دلیل سامسونگ برای تغییر ندادن طراحی گوشی‌هایش چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر