coinex
otetmarket
propification.com

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو تا فردا اعلام می‌شود؛ راهنمای مشاهده نتایج قرعه کشی

طبق آخرین اطلاعیه‌ها، نتیجه قرعه کشی ایران خودرو امروز یا نهایتاً فردا یکشنبه، اعلام می‌شود. ضمن اعلام این خبر، لازم دانستیم نحوه مشاهده نتایج قرعه‌کشی را به شما آموزش دهیم.

یکشنبه، هفته گذشته، مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو با حضور نهادهای ذی‌ربط برگزار شد. این مراسم برای هردو طرح فروش محصولات ایران خودرو (فوق‌العاده و پیش‌فروش) به صورت مجزا برگزار و در هر بخش برندگان مشخص شدند. البته این شرکت اعلام کرد بود که نتایج نهایی را هفته آینده (هفته جاری) اعلام می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

پیش‌تر اطلاعاتی در خصوص زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو منتشر شده بود. طبق این اطلاعیه‌ها، نتیجه قرعه کشی ایران خودرو قرار است از امروز شنبه، 17 شهریور 1403 از ساعت 14 تا نهایتاً فردا 18 شهریور 1403 اعلام شد. با اعلام این خبر، حالا متقاضیان باید منتظر ارسال پیامک باشند. ضمناً 5 روز پیش آماری از تعداد شرکت‌کنندگان در هردو طرح به صورت مجزا و همچنین شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو اعلام کردیم.

برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی دو راه دیگر نیز وجود دارد. اولین راه مراجعه به سایت ایران خودرو و دیگری سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو است. در ادامه مطلب شما را از جزئیات مطلب با خبر خواهیم کرد.

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو تا فردا اعلام می‌شود

براساس آمار، 3 میلیون و 53 هزار و 129 نفر در طرح فروش ایران خودرو شرکت کردند. براساس این آمار، 2 میلیون و 245 هزارو 764 نفر در طرح فروش فوق‌العاده و 807 هزارو 365 نفر در طرح پیش‌فروش شرکت کردند.

کمتر از 2 ساعت دیگر قرار است نتایج بر روی دو سایت ایران خودرو به آدرس‌های ikco.ir یا ikcosales.ir بارگذاری شود. البته این زمان ممکن است تا فردا به درازا بکشد. اما به هر حال متقاضیان می‌توانند از امروز به لینک‌های ذکر شده مراجعه کنند.

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو تا فردا اعلام می‌شود

راهنمای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

ما پیشنهاد می‌کنیم که نتایج قرعه‌کشی را از سایت https://ikcosales.ir مشاهده کنید. برای مشاهده، مراحل زیر را انجام دهید:

  • پس از ورود می‌بایست خیال سامانه را بابت ربات نبودن خود راحت کنید. بدین منظور باید بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک یا تپ کنید.
  • از سمت چپ سایت و بالای صفحه بر روی ورود کلیک یا تپ کنید.
  • در مرحله بعد باید کدملی و رمز عبور خود را وارد کنید – در این مرحله اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید، باید بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید، سپس کدملی و شماره موبایلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کرده و حاصل جمع یا تفریق را در عبارت امنیتی در کادر مربوطه وارد کرده و در آخر ادامه را بزنید.
  • پس از ورود به سایت روی گزینه نتایج قرعه‌کشی کلیک کنید.
  • در صورت برنده شدن، زمان تحویل و نوع خودرو به شما نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد اعلام نتایج قرعه‌کشی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر