coinex
otetmarket
propification.com

شکست سامسونگ از آنر ؛ طعنه‌زنی‌های آنر به سامسونگ تمامی ندارد!

شکست سامسونگ از آنر با گوشی آنر Magic V3 برای همگان واضح است اما چرا آنر دست از طعنه‌زنی‌های مداوم به سامسونگ برنمی‌دارد؟!

اگر به یاد داشته باشید، آنر در اوایل هفته جاری، از گوشی آنر Magic V3 در رویداد IFA 2024 به عنوان باریک‌ترین تاشو جهان رونمایی کرد. البته این رونمایی بی سروصدا و در سکوت نبود و با بیشترین حاشیه‌ها و تبلیغ‌های دراماتیک همراه بود. در واقع، آنر پیش از رویداد معرفی، تمام تلاش خود را برای بازاریابی به کار گرفت و حتی از طعنه‌های مستقیم به سامسونگ ابایی نداشت.

راهنمای خرید تکراتو

آنها ابتدا گوشی‌های تاشو سامسونگ را به دلیل ضخامت زیاد مسخره کردند و سپس با پیامی گستاخانه و کوچک روی لولای آنر مجیک V3 از سامسونگ عذرخواهی کردند. البته آنها در پیام عذرخواهی با احساس تاسف برای دارندگان گلکسی زد فولد 6 سامسونگ به خاطر داشتن یک گوشی تاشو به ضخامت یک درخت باز هم سامسونگ را به تمسخر گرفتند. اکنون، تیم بازاریابی آنر برای دور سوم بازگشته و این بار نیز رقیب خود را به چالش کشیده است.

شکست سامسونگ از آنر در بخش گوشی‌های تاشو

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، در حال حاضر، از سوی شرکت آنر، یک ون در حال گردش در خیابان‌های فرانسه است و روی آن عبارتی با کلمه Sam Sung دیده می‌شود که باز هم رنگ و بویی از طعنه به سامسونگ دارد.

Sam Sung یک فارغ التحصیل رشته علوم زیست پزشکی از لندن است (به گفته بیلبورد تبلیغاتی) که Honor Magic V3 را شماره 1 گوشی‌های تاشو و بسیار نازک‌تر و سبک‌تر از گوشی فعلی خود می‌داند.

شکست سامسونگ از آنر

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که این شرکت شخص دیگری با نام Sam Sung از گلاسکو پیدا کرده که آنر مجیک وی 3 را بهترین گوشی تاشو جهان می‌خواند. همان‌طور که می‌بینید، این شرکت به خوبی از جناس هوشمندانه برای طعنه به سامسونگ بهره گرفته است.

با این حال، این جریان کمی بچگانه و مضحک شده است. البته بازاریابی به این سبک باعث سرگرمی می‌شود و برای رقابت دوستانه در صنعت مفید است. اما طولانی شدن این تبلیغات و طعنه‌های دائمی به سامسونگ کمی خسته‌کننده شده و کم کم دارد چهره آنر را خراب می‌کند.

نمی‌توان انکار کرد که آنر Magic V3 یک دستگاه تاشو با مشخصات چشمگیر و قابل توجه است. اما این سبک از تبلیغات و تکرار اسم سامونگ به طور مکرر، تمرکز و توجه مخاطبان را از شایستگی‌ها و قابلیت‌های اصلی گوشی دور کرده است. شاید این طنز برای برخی از افراد جالب باشد اما می‌تواند نتیجه معکوس نیز داشته باشد.

اگر به خوبی فکر کنید، شما هم به این نتیجه می‌رسید. آنر به جای تمرکز بر این موضوع که چرا باید خریداران آنر Magic V3 را انتخاب کنند، مدام نام رقیب خود را به مخاطبان یادآوری می‌کند. این در حالی است که برخی از خریداران تنها به دنبال یک تبلیغ ساده با معرفی مشخصات دستگاه هستند تا درباره انتخاب خود مطمئن شوند.

نه اینکه بگوییم ایده‌های خلاقانه آنر در نقد سامسونگ زیبا نیست، اما کم کم تبلیغات به گونه‌ای شده که خریداران را از پیام اصلی منحرف می‌کند. آیا آنر Magic V3 بهتر از گوشی‌های تاشو سامسونگ است یا فقط باریک‌ترین گوشی تاشو جهان است؟

رقابت دوستانه و سالم اشتباه نیست اما به نظر نمی‌رسد که Honor نیز از این سبک تبلیغات سودی به جیب بزند. بهتر است که این شرکت اجازه دهد تا Magic V3 نشان دهد چه چیزی برای ارائه دارد، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را برجسته کند، عملکرد آن را نشان دهد و به مصرف‌کنندگان اجازه دهد تا تصمیم بگیرند چه کسی در عرصه گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند. از این گذشته، یک محصول خوب باید بتواند روی پای خود بایستد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شکست سامسونگ از آنر در بخش گوشی‌های تاشو و طعنه‌زنی‌های مداوم آنر به سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر