coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقد و قسطی ون اینرودز شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

گروه بهمن، طرح فروش نقد و قسطی ون اینرودز شهریور 1403 را اعلام کرد. طبق بخشنامه فروش، مدت بازپرداخت اقساط این خودرو بلندمدت است.

طرح فروش نقد و قسطی ون اینرودز شهریور 1403 توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. در شرایط فروش نقدی ون اینرودز متقاضیان باید کل مبلغ خودرو را در زمان ثبت‌نام واریز کرده تا در لیست نهایی قرار گیرند. این مورد در شرایط اقسطی ون اینرودز متفاوت است. متقاضیان این طرح لازم است که ابتدا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را پرداخت کرده و پس از آن مابقی بهای خودرو را در اقساط معین پرداخت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

نکته‌ای که در طرح اقساطی این خودرو حائزاهمیت بوده و بهمن موتور سختگیرانه عمل نکرده است، عدم نیاز به رهن سند خودرو در شرکت است. جزئیات شرایط فروش ون اینرودز را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

طرح فروش نقد و قسطی ون اینرودز شهریور 1403

بهمن موتور برای فروش اقساطی این خودرو، قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا کرده تا به واسطه آن متقاضیان بتوانند اقساط را از این بانک دریافت کنند. بنابر این تفاهم‌نامه، متقاضیان از روز دوشنبه، 19 شهریور 1403 تا پایان روز شنبه، 31 شهریور 1403 می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بازپرداخت اقساط این طرح 30 ماهه است و خریدار باید مبلغ 700 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز کند. ضمناً قیمت قطعی ون اینرودز ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان است.

موعد تحویل ون اینرودز در طرح فروش نقدی، هفته آخر مهرما و در فروض اقساطی، 30 روز کاری تعیین شده است. جزئیات بیشتر را می‌توانید در دو بخشنامه زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

لطفاً نظرات خود را در خصوص شرایط فروش این خودرو ون با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر