coinex
otetmarket
propification.com

آیفون 16 با تنوع رنگی بیشتر نسبت به مدل پرو عرضه می‌شود

با نزدیک شدن به رونمایی آیفون 16 ، مارک گورمن، تحلیلگر معتبر بلومبرگ، جزئیات جدیدی درباره این مدل از گوشی‌های اپل منتشر کرده است.

به گزارش phonearena، بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط گورمن، مدل‌های غیر پرو آیفون 16 قرار است با تغییرات بیشتری در رنگ‌ها نسبت به نسخه‌های پرو همراه باشند. با این حال، به‌جز اضافه شدن یک دکمه جدید برای دوربین، طراحی کلی این گوشی‌ها همچنان مشابه آیفون 15 خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

شایعاتی که درباره رنگ جدید آیفون 16 پرو مطرح شده بود، به‌نظر می‌رسد صحیح باشد. گورمن تأیید کرده که این رنگ جدید به‌جای برنزی، بیشتر به رنگ طلایی نزدیک است و جایگزین رنگ آبی زیبای آیفون 15 خواهد شد. در کنار این رنگ جدید، رنگ‌های سیاه، سفید و تیتانیوم طبیعی همچنان در مدل‌های پرو بدون تغییر باقی خواهند ماند.

اما مدل‌های غیر پرو شامل نسخه‌های پایه و پلاس، علاوه بر تغییر رنگ زرد به سفید، قرار است با رنگ‌های جدیدی نیز عرضه شوند. این رنگ‌های جدید شامل طیف‌های تازه‌ای از آبی، سبز و صورتی خواهد بود. این تغییرات می‌تواند نظر بسیاری از علاقه‌مندان به آیفون را جلب کند که به دنبال تنوع بیشتر در طراحی و ظاهر گوشی‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر